Big_Mac Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har nettop reinstallert windows XP på laptopen min og installert driveren til nettverkskortet, og startet setup og restartet PC'en. Når jeg setter inn min D-Link DWL 650 kommer en lettere mistenkelig alarmlyd. Når jeg prøver å klikke på D-Link ikonet surrer den noen sekunder, før den gir opp. Jeg lastet ned driveren på en memorystick før jeg reinstallerte, så det burde være den nyeste. Hva gikk galt? trenger hjelp. Takk for alle svar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har nettop reinstallert windows XP på laptopen min og installert driveren til nettverkskortet, og startet setup og restartet PC'en. Når jeg setter inn min D-Link DWL 650 kommer en lettere mistenkelig alarmlyd. Når jeg prøver å klikke på D-Link ikonet surrer den noen sekunder, før den gir opp. Jeg lastet ned driveren på en memorystick før jeg reinstallerte, så det burde være den nyeste. Hva gikk galt? trenger hjelp.Takk for alle svar 8165571[/snapback] Har også hatt dette problemet; Prøv følgende; - Slett softwaren du har lagt inn - Starte maskinen på nytt - Gå til Kontrollpanel -> System -> Enhetsbehandling - Finn ethernet kortet med ? ikon - Dobbelklikk, og trykk oppdater driver - Velg plaseringen til driveren på cdromen du har. - Restart - Og bruk Windows sin trådløse manager / eller prøv å legg inn softwaren på nytt da. Mener at dette skal fungere, har alltid det samme problemet med DWL kortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå