Gå til innhold

PS3 optisk utgang: Hva er en optisk kabel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare Logitec foreløpig, ikke PS3 enda :p Kjøpte en optisk kabel for 169 hos expert forrige uke. Skal gå ann å koble Z-5500 til PS3 via optisk uten problemer. Lest om flere som har gjort det på diverse forum (i usa altså).

PS3`n får jeg til neste fredag om jeg er heldig :!:

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Jeg har Logitech X-230. Får forhåpentlig vis PS3 på fredag jeg å, men så skal jeg på sånn kjempe kjedlig komfirmanthelg på en fjellkirke. Noe så gørr!

Uansett så er det ingen hull for en optisk kabel i subwooferen. Da går det vel ikke ann å bruke mine høytalere på PS3?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har Logitech Z-5500 og PS3 og har koblet de sammen med en optisk kabel. Det fungerer utmerket. :)

Edit: Ops, så ikke at tråden var gammel. Til Cuz, det kommer vel ann på hvordan tilkobling x-540 har. Det er jo mulig og koble til de aller fleste anlegg via en reciever eller liknende.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Har hørt det skal virke bra ja =)Men blir desverre litt i dyreste laget for meg.

Men skal denne fungere?

Eller hva med dette?

X-540 har bare minijacktilkobling ut ifra det jeg kan se, og PS3 har ikke dette så vidt jeg vet, så om du skal bruke disse må det isåfall gjennom noe annet, men ikke stol altfor mye på dette, jeg kan ikke så mye om det. De andre høyttalerne der vet jeg rett og slett ikke om kan brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...