Gå til innhold

prog for redigering av boot-cd som fulgte med pc?

Anbefalte innlegg

hei! jeg tenkte litt på og redigere en boot cd som leverandøren min av pc la ved... disken er fra fujitsu-siemens og er med sp1... litt kjipt og begynne med install av updates av sp1 OG SÅ installere updates for sp2++ så jeg tenkte på og legge inn oppdateringer\skifte servicepack til sp2 isteden for 1... kjenner noen et program og en guide som gjør dette mulig?

håper dere skjønte at dette er en wincd med sp1..

all hjelp mottas med stor takknemlighet!

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan prøve nlite

Ellers kan du jo bare laste ned SP2 og brenne på en egen cd. Da kan du installere sp2 rett etter nyinstallert Windows med sp1.

8165268[/snapback]

jeg har sp2 på maskinen... problemet mitt er at cden er sp1 med gamle bugfixes... så jeg vil få inn sp2 pluz noe annet for og slippe og hver gang jeg reinstallerer og besøke windows update så grenseløst mye... på den måten får jeg mindre arbeid i løpet av en installering på nytt... jeg bruker 4t på drivere og updates!(heldigvis samlet et sted på fujitsu-siemens sine sider) det er ikke akkurat gøy og sitte der da... måtte gjøre det 5 ganger nå denne gangen:( jeg endte opp med C: D: E: F: windows sier at jeg har en partisjon med windoz(E:) mens jeg får allikevel ogg en dual boot screen:( dette her er gøy!(not) sikker på at det ikke finnes andre programmer som gjør det samme?anyone?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...