Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Komplett har sendt meg en mail på at de har sendt pakken med min bestilling til meg, med et forsendelsesnummer fra posten. Det er nå 4 dager siden pakken var "sendt" fra Komplett sitt lager, og posten har ingen opplysninger om det sendingsnummeret Komplett hevder de har benyttet for å sende pakken. Hadde posten enda mottatt "data om sendingen" kunne jeg ha forstått det. Ordren er betalt med kredittkort, og det er allerede trukket fra kontoen. Den delen klarer de helt utmerket. Idag kunne Komplett fortelle at de ikke visste hvor pakken var utover at den "trolig lå på lageret et sted", og at de ikke visste når den kunne leveres. De kom heller ikke med noe forslag til løsning, utover at de lovet at de skulle komme tilbake til meg i løpet av dagen, og det har de heller ikke gjort. Jeg har handlet hos de i siden de åpnet, men nå er det nok. Aldri mer Komplett. Dette er talentløst. Når man lover en kunde at man skal gi tilbakemelding, ja da gjør man det. Endret 15. mars 2007 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis de ikke har anelse om hvor pakken er, men "tror" den ligger et sted på lageret, så er det vel bare for de å sende deg en ny pakke eller gi deg pengene tilbake. Jeg hadde i hvert fall krevd å få tilsendt en ny pakke eller få pengene tilbake hvis de ikke ordner opp innen rimelig tid. Har bare gode erfaringer med Komplett, så her tror jeg du har vært maks uheldig... Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Helt enig, trur du har vært uheldig. Ta en telefon å hør om de ikke bare kan sende en ny pakke til deg. De bruker ikke være vanskelig. Har nå fått 4pakker den siste måneden og alle har gått smertefritt til meg. Så vidt jeg veit driver de med omstrukturering av lageret og det kan vel kanskje bli litt rot av sånt. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Forrige gang jeg bestilte fra komplett, for et par uker siden, ble pakken liggende på lageret i over en uke før de sendte dem. Jeg måtte maile/ringe dem 4 ganger før de sendte den. Trodde komplett var en bra butikk jeg, men tydligvis ikke. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 De bygger om på lageret sitt, så det kan muligens være derfor. Rart de bare ikke sender deg en ny pakke! Burde jo være enkelt. Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har handlet hos de i siden de åpnet, men nå er det nok. Aldri mer Komplett. Dette er talentløst. Når man lover en kunde at man skal gi tilbakemelding, ja da gjør man det. 8165187[/snapback] Tja, er ikke enig i det er noe krise. Det er heller unntaket enn regelen at man faktisk får tilbakemelding til rett tid. Dette gjelder ikke bare komplett, men så godt som alle andre i alle bransjer. Dette er i hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja, men det betyr vel ikke at man skal godta det? Noe av det dummeste en bedrift kan gjøre er love noe og så ikke holde dette, dette får konsekvenser i næringslivet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå