Gå til innhold

Bør jeg flytte til sommeren?

Sherra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur du at du får leie leiligheten igjen etter sommerferien?

Kan du ikke leie den ut til noen andre? :p Som bare trenger den en kort stund.

8165679[/snapback]

Kan jo flytte til en ny leilighet. Litt kjipt å betale 6000 for ingenting.

Lenke til kommentar
Bør jeg flytte til sommeren for å slippe å betale husleie i juni og juli? Da er jeg ikke i Trondheim uansett.

Pleier du å gjøre dette?

8165170[/snapback]

Jeg pleier ikke å gjøre det. Det er litt for mye arbeid innvolvert i å flytte ut og oppbevaring av møbler er heller ikke gratis. Og den viktigste grunnen er vel egentlig tryggheten ved å vite at en har et sted å bo når en kommer tilbake og alle tingene er der akkurat som du forlot dem.

Lenke til kommentar

Husleier pleier å leie ut leiligheten til tyske sommergjester når studentene er hjemme på ferie. Kun stue og kjøkken, ikke våre personlige rom. Vet ikke om han har lov til det, men vi taper jo uansett ikke noe på at han håver inn litt ekstra gryn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Sånn var det da jeg bodde på studentby også. Plutselig kom jeg ut på kjøkkenet en dag og så satt det to tyskere der og spiste av maten min :mad:

Jeg flyttet ganske fort ut etter det.

Lenke til kommentar
Sånn var det da jeg bodde på studentby også. Plutselig kom jeg ut på kjøkkenet en dag og så satt det to tyskere der og spiste av maten min :mad:

8170190[/snapback]

Men hva betyr nicket ditt? Smårips eier? Hva er det smårips eier? Eller er det du som er en småripseier, altså eier av smårips? Eller er det enda flere skrivefeil, og det du mener faktisk er en seier for smårip?

Lenke til kommentar

8170190[/snapback]

Men hva betyr nicket ditt? Smårips eier? Hva er det smårips eier? Eller er det du som er en småripseier, altså eier av smårips? Eller er det enda flere skrivefeil, og det du mener faktisk er en seier for smårip?

8170881[/snapback]

Det betyr vel at det ikke fins noe bedre enn smårips...

Hvis du ikke har så mye saker og ting så kan du kanskje la eiendelene dine stå hos en kompis over sommern, så kommer du og henter dem til høsten.

Lenke til kommentar

Om huseier tjener penger på at dere ikke er der i sommerferien, bør du kreve redusert leie. Betaler du full leie i ferien, burde du kunne være der som om det ikke var ferie. Fellesområdet er jo en del av leien det også, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...