Gå til innhold

Trenger PS2 Networkdisc? [LØST!]


J@9

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat fått skaffa meg en nettverksadapter til min PS2, denne er lite brukt og han jeg kjøpte den av fant ikke igjen cd-plata til denne, men han sendte med alt av koder osv som trengs for tilgang til nettet.

Fikk også med et spill, men dette funker ikke uten at jeg setter opp nettverks adapteren først.

 

Så mitt spørsmål er da:

Er det noen som har mulighet til å lage et image av networkdisc plata? evt en annen måte jeg kan bruke for å få stilt inn min nettverksadapter?

 

Bruker memcard exploit, så ei brent cd eller noe annet funker fint.

 

Håper på noen greie svar som kan hjelpe meg :thumbup:

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tips av en annen her på forumet at enkelte online spill kan brukes uten å stille inn adapteret.. kan lage ei liste ut ifra hva han sa og hva jeg selv vet..

Og andre plasser har jeg hørt at adapteret kan stilles inn med et spill

 

Han skrev dette: "med feks tiger woods 07, fifa 07, testdrive unlimited, så kan man gå online uten noe annen disk..."

 

Egen erfaring: Twisted Metal Black Online nekter meg å komme inn på menyen uten å ha stilt inn adpateret.

 

Men om noen hadde giddi å lagd et image av network discen og lagt det ut på ei eller anna side som er åpen for alle hadde det vært supert :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet her, de fleste spill med online mulighet fungerer uten nettverksdisk. Man går igjennom en prosedyre en gang (jeg gjorde det med fifa07) så har man en tilkobling på minnekortet...

Du kan gjøre dette oppsettet med et uorginalt spill, men du kommer ikke online med uorginalt spill, du MÅ ha orginal spill til det...

Så dere som skal spille noe online, må jo bare kjøpe det spillet dere vil online med, og sette opp nettverket med den ;)

 

Det hjelper også lite å laste ned hvis noen lager et img, for du må ha en nettverkstilgangskode også... [email protected] burde kunne svare på spørsmål ang dette ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til sony ang network disc, og fikk dette til svar:

 

"Du kan bestille en ny nettverks-cd gratis på www.ps2registration.com, når du har registrert deg kan det gå opp mot 4 uker før du får den, men du må allikevel registrere deg online for å kunne spille.

 

PlayStation Support

No/Se/Dk"

 

Så til alle som trenger denna plata og har nettverks kode, gå inn på adressen dem linker til :)

For å registrere deg må du ha nettverks koden, PS2 modell nr og serie nr lett tilgjengelig.

 

Jeg prøvde å registrere meg, men fikk beskjed om ugyldig kode, så han som solgte adapteret til meg har nok aktivert seg alikevel.

Men,men, skulle bare ha adapteret for å kunne koble til en harddisk jeg så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...