Gå til innhold

Brakk minnegreia... som holder minne

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg klarte på en geni måte å sette minnebrikken feil vei, og pressa på... også brakk den greia som jeg klipser den sammen. Oida tenkte jeg! Snudde den :whistle: og satte den inn, så den har ikke noe klips på enden! Tror dere det kan bli et problem senere? Fordi det funker perfekt nå. Herregud så flaut, rart jeg turte å skrive dette.... :ermm:

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurt å sjekke om minnebrikken er skikkelig i etter du har fraktet den i bil eller flyttet den å fått til noen "kakk" eller "humper"....

Ellers skal det gå helt greit mens den står iro, alle pinnene presser jo godt så den sitter godt uten festet... men ville ikke stole på det etter en kjøretur.....

Lenke til kommentar

Det går greit.

Det jeg lurer på er: Tenk deg følgende situasjon; Du kjører bil. Du skal parkere bilen i en garasje. Garasjen er litt liten og når du kjører inn så merker du at dette går ikke - støtfangerene butter imot.

Vil du nå snu bilen og forsøke å /rygge/ inn?

Eller kommer du til å gi opp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg må si rammen tåler en del :p

Pressa jo som pokker!

Jaja, takk "Gud" at alt gikk bra!

Takk for svar! :)

8178532[/snapback]

ram tåler det utroligste, jeg selv en gammel 32mb sdram brikke jeg tok fra dynga for en stund tilbake, den var bokstavelig talt en isklump. Lot isen smelte og jeg satt den inn i en pc, fungerer fint den dag i dag. ikke engang feil i memtest86...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...