Beethoven Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei, Jeg klarte på en geni måte å sette minnebrikken feil vei, og pressa på... også brakk den greia som jeg klipser den sammen. Oida tenkte jeg! Snudde den og satte den inn, så den har ikke noe klips på enden! Tror dere det kan bli et problem senere? Fordi det funker perfekt nå. Herregud så flaut, rart jeg turte å skrive dette.... Takk for svar. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Sålenge ikke ram'en er veldig løs burde det gå bra, hvis du ikke flytter på pc'en mens den er på. Ville dog vurdert å finne en eller annen platklips/strips og feste den med. Lenke til kommentar
CreTz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er ikke farlig. Kjenner en som har det samme problemet. Funker helt fint. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Bare lurt å sjekke om minnebrikken er skikkelig i etter du har fraktet den i bil eller flyttet den å fått til noen "kakk" eller "humper".... Ellers skal det gå helt greit mens den står iro, alle pinnene presser jo godt så den sitter godt uten festet... men ville ikke stole på det etter en kjøretur..... Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det går greit. Det jeg lurer på er: Tenk deg følgende situasjon; Du kjører bil. Du skal parkere bilen i en garasje. Garasjen er litt liten og når du kjører inn så merker du at dette går ikke - støtfangerene butter imot. Vil du nå snu bilen og forsøke å /rygge/ inn? Eller kommer du til å gi opp? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Atypic, hva har det med saken å gjøre?` dessuten er spørsmålet ganske teit. hva tenkte du på? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 en dråpe hurtig lim så henger det Lenke til kommentar
dominus Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) lim er det hittil dårligste forslaget edit=de sitter godt i sokklen selv uten låsehakene.. la det være slik Endret 17. mars 2007 av dominus Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Den sitter veldig godt. Var bare bekymra om noe kunne bli ødelagt se! men jeg må bruke litt makt for å få den løs, selv om den greia ikke er på. Ja, jeg hadde nok en iq 2 i dette tilfellet Lenke til kommentar
ptta Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nei du må nok regne iqen din i negative tall heretter. Nei da alle kan vel gjøre feil ikke noe å være flau over det, i dette tilfellet ble ikke noe ødelagt en gang. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg må si rammen tåler en del Pressa jo som pokker! Jaja, takk "Gud" at alt gikk bra! Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg må si rammen tåler en del Pressa jo som pokker! Jaja, takk "Gud" at alt gikk bra! Takk for svar! 8178532[/snapback] ram tåler det utroligste, jeg selv en gammel 32mb sdram brikke jeg tok fra dynga for en stund tilbake, den var bokstavelig talt en isklump. Lot isen smelte og jeg satt den inn i en pc, fungerer fint den dag i dag. ikke engang feil i memtest86... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå