Gå til innhold

kun en uke igjen nå! ps3 lansering...

Anbefalte innlegg

tror dere at jeg får ps3'en den 23 hvis jeg bestilte hos komplett 12/12-06??  og hvordan klarer de og sende pakken samme dagen som jeg skal få den??

8170258[/snapback]

Eg tippar du får han, ja, men du kan jo berre sende ein epost dersom du vil vite det sikkert. Når det gjeld korleis dei får fram pakken til lanseringsdato: vanlegvis ved å sende han litt før. Det er i alle fall det som blir gjort med spel (veit ikkje med Komplett, men Gamezone gjer i alle fall det). :)

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det jeg luer mest på er hvordan de får til at pakken blir sent samme dagen som jeg skal få den ?  får de posten til og hente ps3'er kl 06:00 eller noe sånn at vi får dem 23?

8170421[/snapback]

De sender vel pakka dagen før..? Dette ble gjort blant annet med Wii-en min, fra Absoluttspill.no.

Lenke til kommentar
...ja, ja, alltid digg følelse å åpne en pakke med ny konsoll.

8170455[/snapback]

Lukter så sinnsykt godt. Så timene etter man har slått den på danner det seg ein ukjent,frisk elektronisk lukt i rommet.

:love:

8170520[/snapback]

Ja, men så går det liksom over, og den følesen av at man trenger mere "dop" kommer sigende, spesielt når man vet at det er noe nytt på gang der ute.

Lenke til kommentar

Oh the pain and suffering..

Eg sitter her og tenker på om eg hadde fått reservert meg ein PS3 på dagen...så hadde det klaffet så bingo lotto 2k7. Frihelg. Jaggu har man frihelg. Kjenner det kribler noe inni svarte eg ved tanken. Ein ting er sikkert, eg kommer ihvertfall til a følge opp her inne. Lese folks meininger, som forhåpentligvis ikkje blir altfor ødelagt av "ny-konsoll-er-så-glad-bryr-meg-ikkje-om-den-minste-feil-elle-irirritasjonsmoment" syndromet som er lett å påføre seg :p

Lenke til kommentar
Huff, måtte tvinge meg til å avbestille PS3, som jeg hadde bestillt hos komplett da de la dn ut til forhåndsbestilling i fjor.

Jaja, kan ikke ta meg råd til 2 uker i Ayia Napa, OG PS3.  :shrug:

8171409[/snapback]

kjøp ps3 du kan sikkert få tak i noen bilder derifra som du kan ha på ps3n :tease:

Lenke til kommentar
Huff, måtte tvinge meg til å avbestille PS3, som jeg hadde bestillt hos komplett da de la dn ut til forhåndsbestilling i fjor.

Jaja, kan ikke ta meg råd til 2 uker i Ayia Napa, OG PS3.  :shrug:

8171409[/snapback]

Nei det er sikkert! 2 uker på Agia Napa er svindyrt! Drakk bort 15 000 kr sist jeg var der. De har desverre funnet ut at vi har for mye penger for vårt eget beste! Menmen håper du får en fin tur!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...