benyeah Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har forhåndsbestilt og er garantert å få en maskin 23. mars. Gleder meg kjempemasse! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har ikke forhåndsbestilt, stikker innom Elkjøp 15 min før de åpner..regner med det går greit. Gjorde det samme med X360 (02.12.05) og det gikk helt bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Heldigvis, i dette tilfellet har ikkje eg noe Elkjop i omraadet hehe. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hehe skal få noen til å sette en fersk ny åpnet ps3 utenfor døra de med en vifte som blåser duften inn.. så blir du nok fristet Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Noen andre som har bestilt gjennom cdon.com og kan bekrefte at prisen var 5699 inkludert 2 filmer og ikke pluss prisen til de to filmene. Jeg spør fordi ordren min nå er oppdatert til ca 6300 (5700 for maskinen + filmene). Jeg ser på kundesidene til cdon at rabatter ikke alltid vil vises riktig så jeg antar at det er det som er problemet ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tro meg Mgs,fristelsen er stor. Pengene er paa plass,men prioriteringene ett annet sted. Men du hadde jo muligens 2 stk. PS3 paa gang meiner eg aa ha lest i ein annen traad Sett ein fin fin pris paa den du og PM meg naar tiden er inne Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hehe, den er allerede solgt Han kommer med penge i morgen, så kan jeg dra på elkøp på fredag Rett hjem å teste i 30 minutter før at jeg må på jobb Lenke til kommentar
andy_3_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Noen som er klare får å, slukke lyset, sette seg i lene stole å legge seg helt tilbake. Gli inn i deres egen verden, totalt uten kontakt med omverdenen. For så å nyte den store svarte boksen ved siden av tvn, om en uke eller? En hel helg med fantastiske spill opplevelser! 8164985[/snapback] om det finnes et paradis må det være; en cola på den ene siden, en melkesjokkolade på den andre og rett foran deg en HD-ready 42-plasma med en nydelig Playstation 3 ved siden av, koblet opp med HDMI-kabel og tjue spill å velge mellom, pluss en kompis og en extra kontroll;) jeg er heldig som har opplevd dette:D:D:D:D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hehe, den er allerede solgt Han kommer med penge i morgen, så kan jeg dra på elkøp på fredag Rett hjem å teste i 30 minutter før at jeg må på jobb 8169589[/snapback] Bah den der er sur. Jobb og spilling har hatt litt for mange kjipe episoder for min del dette aaret hehe. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg sitter fortsatt å vurderer om jeg skal ha en PS3 i sommer, jeg vet ikke helt om det er verdt det enda, saken er at det er garantert at et kjøp av PS3 lønner seg siden jeg elsker MGS og diverse andre spill som kommer ut til PS3. Derfor lurer jeg på om jeg rett og slett burde vente til det kommer mer interessante spill ut, men hvis prisen på PS3 ikke blir mindre, hvorfor vente? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tror de beste tilbudene på PS3 i år før desember er nå ved lansering. Siden mange kjører lanseringstilbud. Så økonomisk sett bør du kanskje kjøpe nå Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Noen andre som har bestilt gjennom cdon.com og kan bekrefte at prisen var 5699 inkludert 2 filmer og ikke pluss prisen til de to filmene. Jeg spør fordi ordren min nå er oppdatert til ca 6300 (5700 for maskinen + filmene). Jeg ser på kundesidene til cdon at rabatter ikke alltid vil vises riktig så jeg antar at det er det som er problemet ... 8169570[/snapback] Jeg kan bekrefte at prisen skal være 5699,- inkludert filmene. Jeg ser at de setter prisen på filmene i tillegg på ordrebekreftelsen, men mailen jeg fikk sier klart at: Vi vil hermed bekrefte at du får din PS3 konsoll til releasedagen 23 mars. I pakken inngår i tillegg til konsollen også diveres tilbehør og 2 stk Blu Ray filmer (Kingdom of Heaven og X men 3) uten ekstra kostnader. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hmm. For et års tid siden og frem til nå har jeg vært imot kjøp av ps3 på grunn av alle løftene og alt våset rundt maskinen. Jeg ble skremt bort av sony selv, men den dag i dag er jeg faktisk mer interessert i å kjøpe meg den. 6 tusen er dyrt, men kanskje verdt det? Jeg har prøvd maskinen på Spaceworld og var ikke overimponert av maskinen og værtfall ikke kontrollen som jeg syntes var en katastrofe. Men, ja det store MEN Et spill som LittleBigPlanet og spill som MGS og Ratchet and Clank og GT. Disse spillene har jeg veldig lyst på og jeg er meget imponert over LBP. Jeg har spilt alle spillene i MGS og R&C så de vet jeg at jeg vil ha. GT har jeg også alltid likt litt. Det som er greia her er det at lista med spill jeg vil ha. Blir lengre hele tiden, og det er det som er viktig. Er det ikke? Jeg satser på å kjøpe meg ps3 mot slutten av året med forhåpentligvis disse spillene. Lenge leve Ps3, Xbox 360 og Wii. Ingen ting er som å ha muligheten til å spille alle de spillene man vil ha/liker. Så fra å vært en liten xbox fanboy, så har jeg funnet ut at Konsoll ikke er viktig, men det er spill OPS. Litt vel off topic Endret 16. mars 2007 av AyKaay Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tror de beste tilbudene på PS3 i år før desember er nå ved lansering. Siden mange kjører lanseringstilbud. Så økonomisk sett bør du kanskje kjøpe nå 8169780[/snapback] Jepp, jeg tror nok at det blir et kjøp ja. Greit å 360, ps3 og wii, slik at man får med de beste spillene. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tror de beste tilbudene på PS3 i år før desember er nå ved lansering. Siden mange kjører lanseringstilbud. Så økonomisk sett bør du kanskje kjøpe nå 8169780[/snapback] Jepp, jeg tror nok at det blir et kjøp ja. Greit å 360, ps3 og wii, slik at man får med de beste spillene. 8169937[/snapback] min tankegang. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Selvom jeg har KJEMPELYST på en, så velger jeg å vente litt til prisen går ned. Har ikke samme "vente-på-next-gen" feelingen som jeg hadde ved 360-launchen, så har ikke problemer med å vente da de beste spillene(seff med noen unntak) også kommer på allerede ervervede 360. Hadde planer om en Wii360 løsning, men mangel på interessante Wii spil(Zelda er dessverre ENESTE unntak)l, gjør at jeg vil gå for en 360-PS3 løsning:-)...overraskende på meg selv nok. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvertfall der jeg jobber ser det ikke ut til at det blir noe problem med å få tak i PS3. Vi hadde 9 som var forhåndsbestilt og vi kunne få opptil 30 konsoller i butikken faktisk... hadde vi bare solgt så mange så. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvertfall der jeg jobber ser det ikke ut til at det blir noe problem med å få tak i PS3. Vi hadde 9 som var forhåndsbestilt og vi kunne få opptil 30 konsoller i butikken faktisk... hadde vi bare solgt så mange så. 8170172[/snapback] å du jobber hvor? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 tror dere at jeg får ps3'en den 23 hvis jeg bestilte hos komplett 12/12-06?? og hvordan klarer de og sende pakken samme dagen som jeg skal få den?? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Bestilte midt i november fra komplett. Kontaktet dem denne uka, da sa de at jeg lå langt nok foran i kø, og at det ser ut som alle som bestilte i fjor vil få på første levering.. så Endret 16. mars 2007 av SpoileD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg