UrgeLoL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Singstare kommer 5 juni til europa! Til høsten i USA. I følge http://ps3.ign.com/index/release.html Endret 16. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Singstare kommer 5 juni til europa! Til høsten i USA. I følge http://ps3.ign.com/index/release.html 8166765[/snapback] Omvendt står det der.. Men på den Messen for litt siden ble det sagt at Singstar kom først til Europa Edit: og det står også nederst på siden HER SingStar is slated for a June release in Europe and its worldwide tour will bring it to US shores sometime this Fall. Endret 16. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jada, PS3 skal man ha. Men jeg lurer på et par ting. Jeg har hørt mye godt om den og er det sant at den kan streame Xvid, DivX og til og med x264 (hd) over nettverket? Isåfall er det en god nok grunn alene til å kjøpe den. Og den bør være bakoverkompatibel med PS2 slik at jeg får spilt Final Fantasy 12. 8166700[/snapback] FF12 skal også annskafes her til PS3 lansering Gleder meg sykt mye til å prøve den ut. Kan ikke forstå det hvis ikke ff12 er kompatibelt, jeg mener det og GOW2 er nødt til å være kompatibelt, topptitler som de er 8166724[/snapback] haha akkurat de 2 spillene jeg også ville ha. Tenkte jeg skaffer meg FF12, GOW2, Resistance og det nye Untold Legends jeg til lansering.... Selv om FF12 egentlig holder i massevis for noen uker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ser ut til at eg greier å motstå kjøp av PS3 til lansering,til tross for enkelte brukere har hatt sine tivl om det her inne. Først og frems er 6k mye penger å bruke i disse dager. Så har eg enda noen spill til PS2 liggende som eg spiller.Det samme på 360, men den har dama okkupert..sammen med 50" eh Uansett så vil eg gjerne få spillt FOM,GT HD og Motorstorm så raskt som mulig. Men eg velger å avvente pengebruken litt til. Når det er sagt så kribler det i magen likevel, konsolllanseringer er alltid stas uansett. Blir gledelig å få alle mann ut på markedet og se åssen det hutrer og går det neste året ihvertfall Håper de som får konsollen på lansering blir fornøyd ihvertfall, ser gjerne at det blir opprettet ein tråd her på forumet på lanseringsdagen som tar for seg brukerenes meiner om konsollen og de medfølgende spillene Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fjernet en del off-topic. Om folk ikke klarer å holde seg på matta i slike diskusjoner (blir alltid en konsollkrig ut av det), så er det fristende å stenge alle slike tråder før de i det hele tatt har fått sjanse til å begynne At en liten boks som står foran TV'n og sender piksler til en tv-skjerm skaper så mye harme og fanboymentalitet, er for meg fullstendig uforståelig. Gjør det virkelig noe om en person liker en annen konsoll bedre enn deg? Takk! Da holder vi oss unna mer off-topic, og fortsetter diskusjonen rundt EMNET! Mer off-topic eller krangling VIL føre til advarsler. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg var innom Lefdal i Sandvika i dag. Jeg snakket med en ansatt og han kunne bekrefte at de ikke kommer til å selge PS3 i butikk de første dagene. Kun via nettbutikk. Han kunne ikke presiere hva han mente med "de første dagene" da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Blir spennende å se hvordan det blir med lanseringen til PS3, om det blir de ville tilstandene folk har sagt her inne på forumet eller om det blir å gå stille for seg. Personelig tror jeg det blir langt fra store køer rundt PS3 lanseringen, mye grunnet prisen samt at selv de med PS2 er avventende med kjøp av PS3, mye grunnet prisen. Samt at diverse undersøkelser på nette har vist at ytterst få kommer til å kjøpe en PS3 før prisen går ned. Spennende blir det i alle fall, selv om jeg tror det blir tungt for Sony denne generasjonen til de senker prisen på kolossen deres. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg var innom Lefdal i Sandvika i dag. Jeg snakket med en ansatt og han kunne bekrefte at de ikke kommer til å selge PS3 i butikk de første dagene. Kun via nettbutikk. Han kunne ikke presiere hva han mente med "de første dagene" da. 8167012[/snapback] Å dette er ikke noe du finner på for å gjøre at ingen andre dukker opp der slik at du er sikret PS3 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg var innom Lefdal i Sandvika i dag. Jeg snakket med en ansatt og han kunne bekrefte at de ikke kommer til å selge PS3 i butikk de første dagene. Kun via nettbutikk. Han kunne ikke presiere hva han mente med "de første dagene" da. 8167012[/snapback] Vil det også bety at Elkjøp kommer til å gjøre det samme? (med tanke på samme eier osv.) Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg var innom Lefdal i Sandvika i dag. Jeg snakket med en ansatt og han kunne bekrefte at de ikke kommer til å selge PS3 i butikk de første dagene. Kun via nettbutikk. Han kunne ikke presiere hva han mente med "de første dagene" da. 8167012[/snapback] Å dette er ikke noe du finner på for å gjøre at ingen andre dukker opp der slik at du er sikret PS3 8167087[/snapback] Søren. Der ble jeg bustet.... Fra spøk til alvor. Han jeg snakket med tror jeg er ansvarlig for IT avdelingen. Så han har sikkert mye mer informasjon enn de andre ansatte. Men jeg han sa ikke om det gjelder alle butikker eller kun Lefdal Sandvika. Endret 16. mars 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg var innom Lefdal i Sandvika i dag. Jeg snakket med en ansatt og han kunne bekrefte at de ikke kommer til å selge PS3 i butikk de første dagene. Kun via nettbutikk. Han kunne ikke presiere hva han mente med "de første dagene" da. 8167012[/snapback] Å dette er ikke noe du finner på for å gjøre at ingen andre dukker opp der slik at du er sikret PS3 8167087[/snapback] Søren. Der ble jeg bustet.... Fra spøk til alvor. Han jeg snakket med tror jeg er ansvarlig for IT avdelingen. Så han har sikkert mye mer informasjon enn de andre ansatte. Men jeg han sa ikke om det gjelder alle butikker eller kun Lefdal Sandvika. 8167182[/snapback] Vel jeg sendte melding til lefdal for å høre om det var hold i ryktene. Å svaret jeg fikk var veldig defust. Det sa at det var sikrere å ta det på nett i henhold til butikk. men nevnte ikke at de ikke sendte ut eller noe. Frystrerende. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Elkjøp har i alle fall bekreftet muntlig og skriftlig at de vil selge fra butikk på fredag. De skrev også i mailen at de SKAL være billigst Så kanskje det blir under 5489? De viste derimot ikke hvor mange hver av butikkene skulle få. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis jeg i det hele tatt blir å kjøpe en PS3, blir det ikke før til neste år. Da har den en større spillkatalog og er forhåpentligvis en del billigere også. Klarer meg veldig godt med min 360, og storspillene står jo i kø nå utover.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Allerede hatt den en stund, men gleder meg til lansering! Spille litt R:FOM online og eie litt noobish euro ass! inv_biggrin.gif Amen Gleder meg til en ordentlig FW update også. Så får håpe den beryktetede mars updaten kommer på torsdag Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har venta utroligt lenge nu, bare 1 uke igjen, gleder meg sykt mye R:FoM og Motorstorm skal skaffes sammen med Playstation 3 Har ikke fått vite prisen ennå hos Elkjøp eller Siba, håper dem tar PS3 til 5500kr, vil ikke kjøpe den på Expert til 5999kr Lenke til kommentar
shaker Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Gleder meg Bare dumt at den nye TV'en min måtte sendes tilbake pga låste pixeler ... den nye kommer 1 uke etter PS3'en Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Offda, jaja du faar ihvertfall oppleve PS3 via kompositt da^^ Om du da ikkje har adre HDTV skjermer i hus. For aa gjore ventetiden litt letter evt vanskeligere ettersom man ser paa det. Spillmagasinet tester PS3. Endret 16. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tviler på at det blir en på meg ved lansering. Har nesten 3000 jeg må ut med til vegavgift og et par tusen i parkeringsbøter. Blir fortsatt spennende å se hvordan den selger(kanskje kommer det et prisfall ganske tidlig? Vi husker vel alle hvordan XBOX ble priset i starten) og hvordan spillene er. Har prøvd Motorstorm, men ble ikke overbevist av det. Er mer spent på F1. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Singstare kommer 5 juni til europa! Til høsten i USA. I følge http://ps3.ign.com/index/release.html 8166765[/snapback] Omvendt står det der.. Men på den Messen for litt siden ble det sagt at Singstar kom først til Europa Edit: og det står også nederst på siden HER SingStar is slated for a June release in Europe and its worldwide tour will bring it to US shores sometime this Fall. 8166784[/snapback] Du må jo velge UK og ikke US lista Det kommer til høsten i USA og i Juni i Europa. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Med tanke på att Sony taper penger pr konsoll vill jeg nok ikke gjette på att det kommer en snarlig prisnedgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg