Gå til innhold

kun en uke igjen nå! ps3 lansering...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ingen PS3 på meg heller, avbestilte på Komplett selv om jeg hadde bestilling til "gammel" pris.

Titlene som kommer ved launch er ikke spennende nok for meg til å forsvare prisen, så da venter jeg.

Blir nok en PS3 på et senere tidspunkt når MGS4, ny Final Fantasy eller annet spill som jeg bare må ha.

Lars

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt til å kjøpe Playstation 3, på grunn av prisen og at det er veldig få titler som frister. I tillegg liker jeg ikke kontrollen. Hvis Playstation 3 hadde kostet 3000,- kunne jeg vurdert den... Sånn prisen er nå får man ikke med noen ting ekstra, ikke en gang en HD-kabel til TV-en min. Så det blir rett og slett for dyrt for meg i forhold til hva jeg mener jeg får utbytte av. :)

Så jeg får klare meg bra med Wii og Xbox 360.

Lenke til kommentar

Slenger meg inn i klubben om ikke skal ha likevell. Altfor dyrt og for lite gode spill til konsollen.

Virker som det er mange som kommer til å bli skffet her inne forresten, da jeg snakker av egen erfaring fra X360 lanseringen. Fårhåpningene er ALTFOR store... Ikke missforstå meg, PS3 er helt sikkert en veldig god maskin, men akkuratt nå er det ikke mye å gjøre med den...

Lenke til kommentar

Vel jeg skal ha meg en PS3 så raskt den er å oppdrive. har kjøpt med hdmi til dvi kabel og er klar på den fronten. Nå mangler jeg hovedsakelig bare maskinen. Blue-Ray film er bestilt og forhåpentligvis er den klar når jeg får PS3.

Å kan vi kanskje la denne tråden slippe å falle i "PS3 er for dyr" gruppa. Det er allerede et titall om ikke mer tråder der. :hrm:

Lenke til kommentar
med tanke på at jeg får så og si samme grafikk på 360 og den koster 3-4k mindre så er ikke valget vanskelig for min del..

8166222[/snapback]

Hvilke spill til 360 har like god grafikk? (har selv 360...)

8166269[/snapback]

Gears of war er vel det vakreste grafisk spillet to date. Uansett hvilke konsoll.

Men motorstorm er lekkert da :love:

Lenke til kommentar

ikke mye å gjøre med den? smak og behag :)

har 5 ps3 spill, og i tillegg skal jeg spille god of war 2 og final fantasy xii på den.

GtHD demoen blir nok spilt i mange mange timer. Skal kjøpe flow, calling all cars og tekken 5 på ps3 store. Blir også å laste ned ett par ps1 spill som jeg kan kose meg med på psp.

Det skulle vell være 500-600 timer underholdning.. huff

Og jeg skal selvfølgelig se blu-ray filmer på den :dribble:

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Altså, jeg sier det bare. Denne tråden kommer å gå til h***, har jo allerede kommet en haug med usakelige poster! Skjerpings.

Jeg skal ikke ha meg ps3 ... men jeg har da allerede holdt den tunge jæ***en i mine armer. Ja, den er tung! :) Så lanseringen føler jeg egentlig at jeg allerede har vært med på... bare så synd jeg ikke fikk se den i aksjon mere enn fem minutter før den kræsja! Tydeligvis en feil på harddisken som fulgte med så den måtte sendes inn, noe som var vanskelig nok etter som at den ble kjøpt fra statene. Heldigvis har han som kjøpte den slektninger i statene som kunne brukes som mellomledd i innsendingen. Neste uke på lansering så sitter jeg nok og spiller Resistance: Fall of Man, coop! Håper dere alle får det skikkelig skøy med grillene deres ;)

Lenke til kommentar

Jada, PS3 skal man ha. Men jeg lurer på et par ting. Jeg har hørt mye godt om den og er det sant at den kan streame Xvid, DivX og til og med x264 (hd) over nettverket? Isåfall er det en god nok grunn alene til å kjøpe den. Og den bør være bakoverkompatibel med PS2 slik at jeg får spilt Final Fantasy 12. :)

Lenke til kommentar
Jada, PS3 skal man ha. Men jeg lurer på et par ting. Jeg har hørt mye godt om den og er det sant at den kan streame Xvid, DivX og til og med x264 (hd) over nettverket? Isåfall er det en god nok grunn alene til å kjøpe den. Og den  bør være bakoverkompatibel med PS2 slik at jeg får spilt Final Fantasy 12. :)

8166700[/snapback]

FF12 skal også annskafes her til PS3 lansering :) Gleder meg sykt mye til å prøve den ut. Kan ikke forstå det hvis ikke ff12 er kompatibelt, jeg mener det og GOW2 er nødt til å være kompatibelt, topptitler som de er

Lenke til kommentar
Kommer til å kjøpe ps3 når prisen er mye laver og at singstar har kommet til den  :cool:

8166566[/snapback]

Skyt meg om jeg tar feil, men skulle ikke singstar også komme veldig nær lansering?

8166747[/snapback]

" Boom, headshot"

ved q4 er singstar forventet

Lenke til kommentar
Kommer til å kjøpe ps3 når prisen er mye laver og at singstar har kommet til den  :cool:

8166566[/snapback]

Skyt meg om jeg tar feil, men skulle ikke singstar også komme veldig nær lansering?

8166747[/snapback]

29. juni iflg. tothegame.com, så jeg vet ikke helt om du skal skytes eller ikke :p

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...