Gå til innhold

Kameramobil - ulovlig eller lovlig fremover?

Anbefalte innlegg

Hei!

Det var for en tid siden heftige diskusjoner om kamera på mobilen skulle være tillatt. Diskusjonen pågikk spesielt etter at ungdommer hadde blitt tatt bilde av nakne i dusjen.

Hvordan ser det ut til å bli fremover? Er dette hysteriet om at kameramobiler kan brukes som "våpen" over for lengst, eller har de en usikker fremtid i møte?

Ha en riktig god helg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det ville bare vært helt idiotisk! da måtte man gjort alle andre kameraer ulovlige også! :nei:

tror ikke at et par nakenbilder kan stoppe fremskrittet på den fronten der nei.

Som OML sier, kameratelefoner er kommet for å bli.

Forresten mobiltelefon er helt greit på min ungdomskole! (ikke i timen da selvfølgelig.) husker at det ikke var lov på barneskolen da.

Lenke til kommentar

Det er vel bare barneskolen og ungdomsskolen som er strenge mot mobiler, men på videregående er det ingen som bryr seg. Det er også helt greit å bruke den i timen. Lærerne på videregående passer ikke på elevene som de gjør på barneskolen og ungdomsskolen, så det er vel hvert sitt ansvar å følge med i timene.

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar
Forresten mobiltelefon er helt greit på min ungdomskole! (ikke i timen da selvfølgelig.) husker at det ikke var lov på barneskolen da.

8166871[/snapback]

Kan ikke huske at det var noe tema før jeg begynte på siste året på barneskolen. På den tiden var det "ingen" 12-åringer som hadde telefon ...

går på ungdommskolen de bryr seg ikke så mye om det der, kan bruke den i timen som mp3 spiller eller som kalkulator. den eneste reglen er vel at den ikke skal forstyrre timen...

8171845[/snapback]

Som kalkulator kunne man bruke telefonen om man spurte meget pent først, og læreren følte seg grei, når jeg gikk på ungdomsskolen ... Ting endrer seg vel utrolig nok der også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...