DHL Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Den tidligere studentorganisasjon i Trondheim - NTNU Paintball ble for litt siden innlemmet i idrettslaget NTNUI. Vi er nå NTNUI Paintball og den "I"-en gjorde at den tidligere logoen vår måtte byttes ut (var ikke noe særlig til logo uansett). Vi har fått inn et forslag til logo, men siden vi ikke er noen eksperter på området lurer vi på hva dere synes. Kom gjerne med tips/forslag til forbedringer, og hvis dere tror dere kan mekke noe bedre selv setter vi stor pris på om dere poster forslagene deres her Hvis det kommer mange gode forslag/mange bedre enn det vi allerede har fått, kan jeg sikkert ordne en konkurranse a la "sigsoft productions"-konkurransen som gikk for litt siden (se tidligere emner i dette underforumet). En evt. premie må jeg avklare med resten av styret først, så om det blir hard cash eller gratis medlemsskap vet jeg ikke ennå. Men husk å kommentere forslaget vi har fått inn! (se under, tatt med digitalkamera) Dag Hendrik Lerdal nylig avtroppet leder for NTNU Paintball Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 a i t a, de bokstavene var vanskelig å lese fordi de var små. Er den i vektor-format? Hvordan ser den ut i en eller to farger? De to er viktige med tanke på trykk på genser ol. Syntes den var grei nok, bortsett fra skriften. "Splashene" var kule. Lenke til kommentar
DHL Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Takk for tilbakemeldinga. Det med bokstavene hadde jeg ikke lagt merke til selv, men jeg er helt enig. Spesielt "i"en blir litt skvist bort. Ellers synes jeg at det kanskje ser litt rart ut med splashene BAK teksten, og selv ville jeg helst sett en mer klar "ramme" rundt logoen/teksten. Mer som et skilt m.a.o. Jeg er ikke sikker på om den er i vektorgrafikk, men det bør den absolutt være siden den skal trykkes på alt fra store bannere til små flyers. Jeg glemte å linke til litt mer info om klubben vår og ntnui: NTNUI Paintball: http://www.ntnui.no/paintball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå