ExizHW Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 For et par år siden handlet jeg en ekstern harddisk samtidig som jeg gikk til anskaffelse av en LCD-skjerm. Det er snakk om en Western Digital-disk. I sted begynte den plutselig å lage noen ukoselige lyder, hørtes ut som lesehodet som hoppet litt. Selv om jeg bruker disken som backup-disk har jeg heldigvis ekstra backup av det viktigste. Spørsmålet mitt blir om en slik feil i tilfelle vil gå på reklamasjon, eller om det bare vil bli krangling om at det kan ha vært støt osv som har ført til dette? Mitt største problem er at jeg ikke finner ut hvor dette er handlet! Jeg husker jeg fikk det levert på døren, men har nå sjekket gjennom 6-7 nettbutikker uten hell. Vil dette i tilfelle være mulig å ta direkte med produsent/importør? Mitt eneste håp om å finne ut av det nå er at jeg fortsatt har emballasjen til skjermen i kjelleren et sted, og at det er noe pakkseddel/firmanavn på denne. Bor 7 timer "hjemmefra", men finner vel ut av dette imorgen... Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 http://support.wdc.com/warranty/index.asp men her må du sende harddisken din til WD en lan plass i utlandet reknar eg med..... kan vere litt styr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå