Gjest UndreneJente Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har snakket med en som er 1 år eldre enn meg på msn i 2 år nå. Og jeg er - forelsket. Har som sagt bare snakket med han på msn. Og vi har sett hverandre på webcam og sånn,da. Men jeg aner ikke hva han føler for meg. Og det er veldig frustrerende. Jeg føler jeg hinter i ett sett,men det hjelper ikke. Har sagt klem og kos o.l,men jeg vil vite hva han synes om meg. Og siden jeg har sett mange fyrer her,så tenkte jeg at dere har noen råd? Ja,eh - Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Som sagt så funker vel ikke kjærlighet på distanse hvis man ikke sterke følelser for hverandre. Hvis du er betatt/forelsket i han kommer man lengst med ærlighet. Jeg har sagt det mange ganger å jeg sier det igjen. Det er bedre å spør en å gå rundt å lure hele tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Ta hun på dass på TG Diddern. Hørt flere historier om hva som har skjedd på dass der. Blandt annet dreiv ei jente jeg var på russebuss med og skrøt av det. Haha. Endret 15. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Bor han nærme deg da? 8164846[/snapback] Han gjør nok ikke det. Bor 7 timer herifra ifølge Finn.no Og ja, jeg vet det er bedre å spørre enn å gå rundt å lure. Men nå er ikke jeg en person som bare kan..spørre sånn. Og om jeg ikke får positivt svar så blir det jo bare pinlig og rart å snakke med han igjen Jeg "snakker" jo med han fra jeg kommer hjem til jeg legger meg, og i helgene blir det ofte både dag og natt. En venninne poengterte at hvis han ikke hadde likt meg så hadde han ikke snakket så mye med meg. Men han trenger jo ikke å like meg på den måten selvom han liker å snakke med meg. Men hvordan skal jeg spørre han? Og hva skal jeg spørre han? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Mitt tips til trådstarter er å ikke begynne på noe forhold før dere møtes ansikt til ansikt. Det blir rart nok når du treffer han og du vil kanskje få litt problemer med å koble sammen den fysiske personen og "msn-personen", det kan bli vanskelig å forstå hvor godt du egentlig kjenner denne "fremmede" personen når du møter han. Dersom dere har begynt på ett forhold før dere møtes, blir ting bare enda verre, og ting kan blir vanskelig, kyss eller klem? osv osv. Lenke til kommentar
Gjest UndreneJente Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Mitt tips til trådstarter er å ikke begynne på noe forhold før dere møtes ansikt til ansikt. Det blir rart nok når du treffer han og du vil kanskje få litt problemer med å koble sammen den fysiske personen og "msn-personen", det kan bli vanskelig å forstå hvor godt du egentlig kjenner denne "fremmede" personen når du møter han. Dersom dere har begynt på ett forhold før dere møtes, blir ting bare enda verre, og ting kan blir vanskelig, kyss eller klem? osv osv. 8164975[/snapback] Nå er det ikke meningen å starte et forhold eller noe heller da, jeg vil bare vite om han liker meg litt i det hele tatt? var forresten jeg som skrev som Guest Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tror nesten at å spørre om det her er som å stikke finger'n i bakken, det er jo bare du som virkelig vet hvordan samtalene flyter, hva dere snakker om og slikt. En ting som kan være verdt å tenke på er om det er du som tar kontakt når han logger på eller omvendt. Hvis det er han som tar kontakt har han i alle fall lyst til å snakke med deg, og det er jo et skritt i riktig retning. Hvor gammel er du forresten? En idé kan jo være å ta turen en helg for å treffe han. Det er jo mye lettere å vurdere slike ting face-to-face enn over msn, og ikke minst kan du se om du liker han i det virkelige livet ogå Lenke til kommentar
Gjest UndreneJente Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det varierer hjem som snakker først Jeg er 15. Vil jo gjerne vite hva han synes om meg før jeg eventuelt reiser på besøk til han. Det blir kanskje litt tidlig? Eller jeg vet ikke jeg. Må bare finne ut hvordan jeg kan finne ut hva han synes om meg... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det beste er å være ærlig og si hva du mener. Hinting er ikke noe bra strategi. Det er ikke sikkert han oppfatter hintene slik du har ment dem. Og hvis han oppfatter at det er noe der, er det stor sannsynlighet for at han blir forvirret og lurer på hva du egentlig mener. Kanskje han går rundt i dette øyeblikket og lurer på hva du føler for han... Så forsøk å være ærlig. Ikke gå rundt grøten. To år er mer enn lenge nok. Du må prøve å overkomme usikkerheten din og tørre å si hva du føler for ham. Begynn gjerne litt pent, hvis det er lettere for deg, og si f.eks. "Du er en god venn. Jeg liker deg veldig godt." og "Kanskje litt mer enn en venn også." Men jeg slutter meg til de som allerede har sagt at du bør si dette under fire øyne når du møter ham. Slike følelseserklæringer kan fungere dårlig over SMS. Det blir for stor distanse. Men, for all del, dersom du ikke klarer å si det på andre måter, er SMS bedre enn ingenting. Lykke til! Stå på og stup ut i det ukjente! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ta hun på dass på TG Diddern. Hørt flere historier om hva som har skjedd på dass der. Blandt annet dreiv ei jente jeg var på russebuss med og skrøt av det. Haha. 8164943[/snapback] Bra vi Askerbøringer vet hva som må gjøres Har hatt sex på do før... ikke morro Har også gått til annskaffelse av hotelrom til TG... Eneste som vell er litt dritt nå er at det er 4manns rom xD knulle med 3andre kompisser som ligger rundt meg å sover... haha dette kan bli bra ! 8168673[/snapback] Da blir du ekstra lenge våken, vent til de har sovet ut og kommet tilbake. Så drar du og dama til hotellet eez Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ta hun på dass på TG Diddern. Hørt flere historier om hva som har skjedd på dass der. Blandt annet dreiv ei jente jeg var på russebuss med og skrøt av det. Haha. 8164943[/snapback] Bra vi Askerbøringer vet hva som må gjøres Har hatt sex på do før... ikke morro Har også gått til annskaffelse av hotelrom til TG... Eneste som vell er litt dritt nå er at det er 4manns rom xD knulle med 3andre kompisser som ligger rundt meg å sover... haha dette kan bli bra ! 8168673[/snapback] Da blir du ekstra lenge våken, vent til de har sovet ut og kommet tilbake. Så drar du og dama til hotellet eez 8169626[/snapback] NeiNei... tar det mens de andre er i rommet... enten blir det film som kan selges til hollywood | De sover så tungt at de ikke merker noe eller de blir kvalme og løper ut. I WIN! Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skriv noge så enkelt som "kva føler du for meg..?" Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er ikke mulig å finne ut om en gutt liker deg, så sant han ikke sier det=P Lenke til kommentar
Gjest UndreneJente Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det er ikke mulig å finne ut om en gutt liker deg, så sant han ikke sier det=P 8176367[/snapback] Kompliserte dyr! Jeg får vel bare vente da Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kan du ikke bare spørre? Er det så farlig, hvis han sier han liker deg blir alle glade, og hvis han sier det motsatte slipper du å kaste bort mer tid..? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er ikke mulig å finne ut om en gutt liker deg, så sant han ikke sier det=P 8176367[/snapback] Kompliserte dyr! Jeg får vel bare vente da 8182651[/snapback] Alle mennesker skal være kompliserte, det er sånn vi er skapt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Over msn kan man ikke finne ut om noen er forelsket i deg eller ikke hvis du ikke spør, du må møte personen, men selv da er det bra vanskelig å finne det ut i løpet av et par minutter. Liker deg som en venn: Liker å være sammen med deg, kan prate med deg om alt, kan si ting til deg som jeg ikke forteller andre, kan tulle og tøyse sammen med deg. Har følelser for deg: Liker å være sammen med deg, kan prate med deg om alt, kan si ting til deg som jeg ikke forteller andre, kan tulle og tøyse sammen med deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg får vel bare vente da 8182651[/snapback] Hva om han føler nøyaktig det samme, men ikke tørr spørre selv? Jeg stemmer for at du spør litt forsiktig om hva han synes om deg. Du trenger ikke spørre om han har følelser eller er forelska, men hva han synes om deg. Det han svarer da kan hjelpe deg å tolke om det ligger noe i lufta eller ikke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det funker fett å bare spørre, gjort det flere ganger selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå