Gå til innhold

Det neste Battlefield

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det har vært så mye jalla juks og fanteri på hva som skal ha vært ingame opp gjennom tidene i forskjellige blider, trailere og demoer at jeg tipper de mest erfarne av oss ikke tar noe for gitt, selv om produsenter kommer med aldri så mange lovnader.

Lenke til kommentar

Men dette er EA/Dice ikke sant, de lover jo alt de sier .... :ermm:

Uansett, jeg tviler ikke på at dette er "ingame footage", av et eller annet slag (tidlig utvikler versjon). Hva som blir det endelige produktet er forsåvidt noe helt annet. Vi ser litt potensialet her, og det er vel hensikten med teaseren også.

Endret av hightow
Lenke til kommentar

En veldig bra trailer, kombinerer humor med en av de nye avanserte ingame mulighetene.

Denne var så bra at jeg vurderer å kjøpe Xbox360, har aldri hatt en spille maskin men setter pris på en god action film, dette blir jo som en film hvor jeg skriver manuset on-the-fly.

Lenke til kommentar

Kommer det her til PC i det hele tatt? Finner ikke noe som sier det.. bare spekulasjoner.

Uansett kommer dette spillet til å bli herlig, herlig, herlig. Det kan vel knapt sammenliknes med tidligere battlefield-spill med tanke på grafikk, gameplay og SP vs. MP.

Og til deg som sa at det er håpløst å styre en FPS karakter på konsoll: Dust.. Det er da akkurat det samme som på PC når man blir vant til det. For å ikke snakke om de mye bedre sitte/liggestillingene du kan ha med en enkel håndkontroll :)

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...