Gå til innhold

Synkroniseringsproblemer med Nokia

Anbefalte innlegg

Har problemer med synkronisering fra Outlook til min Nokia 6280. Jeg jobber turnus og har lagt denne inn i Outlooken. For å ikke skrive seg i hjel med turnus legger jeg denne inn slik at hver uke starter igjen autormatisk hver 9. uke, siden det er en 9 ukers turnus. Deretter løper turnusen av seg selv inntil jeg stopper den.

Problemet er at ved synkronisering til mobiltelefonen (Nokia 6280) så blir bare de første 9 ukene overført. Altså de ukene jeg la inn i outlooken manuelt. De ukene som er gjentagelser blir ikke overført.

Har vært i kontakt med Nokia forhandler som sier at outlooken er for avansert i forhold til mobiltelefonen. Dvs at telefonen klarer ikke å fange opp ukene som er gjentaglelser. De mener at det ikke har noe med Nokia 6280 å gjøre. Det samme vil skje andre Nokia modeller også. De mener at jeg må over på en PDA e.l. for å få bukt med problemet.

ER det noen som har klart å løse dette uten at min Nokia forhandler ikke har hørt om det? Hvis ikke er det fånyttes å legge inn turnus i kalenderen på mobilen. Jeg gidder ikke skrive dette inn manuelt hver gang, og ble skikkelig skuffa da jeg fikk beskjeden fra forhandleren at det ikke var noen løsning. Det er så utrolig greit å ha turnusen på mobiltelefonen.

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...