Gå til innhold

8800GTS nTune vil ikke,trenger program for vifta

dado

Anbefalte innlegg

Hei i dag har jeg kjøpt 8800gts kort:9 Jeg hadde ati x1900xt fra før.På ati kunne jeg påvirke vifta ved hjelp av atitool.Siden jeg har 4800x2 pcu så klarer jeg ikke å bruke nTune.Jeg lurer på om noen vet hvilken annet program jeg kan bruke for å kontrolere vifta på min nye 8800gts :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare nevne at jeg også hadde problemer med ntune første gang jeg prøvde. Når jeg startet opp låste hele maskinen seg. Denne feilen forsvant etter at jeg flashet til nyeste hovedkortbios, men likevel fungerer ikke det møkkaprogrammet på skikkelig måte. Temperaturen på GPU ser ikke ut til å detekteres riktig da den står på nøyaktig 68grader uansett belastning. I tillegg detekteres enten chipsettet på HK ikke i det hele tatt, eller det detekteres som nforce3 pro, til tross for at det er nforce4 sli.

Synes det er tragisk at dette ntune-makkverket er integrert inn i de nyeeste driverne.

Ikke har man tilgang til det gamle interfacet lenger heller og må knote og rote rundt i det tragiske nye interfacet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...