Gormers Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei, jeg har en 10000kroners pc fra 06. Lurer da på om jeg ksulle få meg nytt skjermkort siden det var det eneste som sugde med maskinen, og da lurer jeg på: Er det sannsynlig at jeg har en PCI Express slot i maskinen og må jeg i det hele tatt ha en slik istedenfor en vanlig PCI slot for å kunne ha et slikt grafikkort i maskinen? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Grunnet treg internett som gjorde at jeg måtte trykke refresh ganger har jeg postet to ganger, sorry Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ja, du har sannsynligvis PCI-express slot i hovedkortet om PCen ble kjøpt nylig og det trengs ett PCI-express slot for å kjøre PCI-express skjermkort. Hadde hjulpet om du kunne gitt informasjon på innholdet i pcen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ja, du har sannsynligvis PCI-express slot i hovedkortet om PCen ble kjøpt nylig og det trengs ett PCI-express slot for å kjøre PCI-express skjermkort. Hadde hjulpet om du kunne gitt informasjon på innholdet i pcen. 8164698[/snapback] Har prøvd, men det var litt vanskelig siden jeg har en dell pc, og ingen eske eller noe... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Last ned S.I.W og sjekk der. Http://www.gtopala.com Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Et lite program jeg lasta ned fra internett som hette ganske enkelt system analyser sa at jeg hadde 6 PCI (ingen express) og 1 ISA buses, hva betyr dette ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ok supertommy, vent litt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Bus/Dev./Func. Type Class Type Manufacturer Device Name Sub System Device Vendor Sub System Device Name 01 / 00 / 00 PCI-X VGA Controller Nvidia Corp GeForce 7300 LE Nvidia Corp Betyr dette at det er en PCI Express ingang til skjermkort på pcen? Legger meg nå, tenta,em i morra nemlig, så jeg sjekker da Endret 15. mars 2007 av gormers Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er da noe som heter pci-x til servere å da,noe annent en pci-ex. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Ok, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå