Datasmurf Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Vandra innom bruktsjappa i dag. Vandra ut igjen 25 kroner fattigere, men med disse godbitene: - Jack London: "På eventyr" - Jack London: "Den skarlagensrøde pest og andre fantastiske fortellinger" - "Øst-Europas hvem, hva, hvor" - Shelly Klein: "The most evil secret societies in history" Godt fornøyd. e: leif Endret 28. oktober 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 1984, dog er jeg ikke ferdig med den.. Veldig lat når det kommer til lesing av bøker.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Vandra innom ei anna bruktsjappe i dag, og kom ut med: - Mikkjel Fønhus: "Av ulveslekt", 5 kr - Mikkjel Fønhus: "Villmarksoteren", 14 kr - Mikkjel Fønhus: "Villgås flyr mot nord", 14 kr - Ingvar Ambjørnsen: "Opp Oridongo", 15 kr Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 First world problem incoming: Jeg fikk nettopp "The way of kings" og "words of Radiance" av Brandon Sanderson i posten. Bestillte på cdon som pocket fra samme forlaget (Tor fantasy) og regnet med at de var i samme størrelse. Men nei, "The way of kings" var mye større enn "words of Radiance" sukk. Ikke et stort problem og teksten er den samme, men tar seg ikke like godt ut side om side i hyllen (skulle ønske at cdon og andre bedrifter som selger bøker informerte om dimensjonene på bøkene) Men gler meg vertfall til å starte på bøkene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Liza Marklund: Jernblod til 0 kr fra Bokklubben. Ikke husker jeg at jeg har bestilt den, og den står som avbestilt på hovedbøkene, i tillegg som bestilt samme dag som jeg avbestilte den. Har ikke noe forhold til Marklund, men gratis er gratis, og bok er bok. e: Ronny Berg og Olav Brekke Mathisen: "Den jævla naboen", 399 kr på Ark. Endret 7. november 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2015 Rapporter Del Skrevet 13. november 2015 Forrige jeg kjøpte var He-Man and the Masters of the Universe: Minicomic Collection Volume 1 and 2. Da He-Man dukket opp tidlig på 80-tallet dreide det seg i starten først og fremst om å selge leketøy, men hvordan skille seg ut fra mengden? Enkelt. De lagde en hel rekke mini-historier som ble lagt med figurene for å utvide universet med bakgrunnshistorier, historier rundt de forskjellige karakterene osv. Dette var en viktig grunn til hvorfor hele franchisen ble så stor som den ble (og har en tegneserie gående selv den dag i dag.) Disse to samlingene samler alt av minicomics som ble laget i to gigantiske samlinger, hver på over 600 sider. Sterkt anbefalt av fans av He-Man. Kostet ca 20 euro på Comixology.com (har de på iPad.) 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2015 Rapporter Del Skrevet 13. november 2015 Forrige jeg kjøpte var He-Man and the Masters of the Universe: Minicomic Collection Volume 1 and 2. Da He-Man dukket opp tidlig på 80-tallet dreide det seg i starten først og fremst om å selge leketøy, men hvordan skille seg ut fra mengden? Enkelt. De lagde en hel rekke mini-historier som ble lagt med figurene for å utvide universet med bakgrunnshistorier, historier rundt de forskjellige karakterene osv. Dette var en viktig grunn til hvorfor hele franchisen ble så stor som den ble (og har en tegneserie gående selv den dag i dag.) Disse to samlingene samler alt av minicomics som ble laget i to gigantiske samlinger, hver på over 600 sider. Sterkt anbefalt av fans av He-Man. Kostet ca 20 euro på Comixology.com (har de på iPad.) Spørsmål: Når jeg går inn på comixology.com så ber siden meg gå til comixology.eu fordi jeg ikke kan kjøpe noe med et eu-registrert kredittkort på .com-versjonen, men er utvalget like godt på begge sider? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. november 2015 Rapporter Del Skrevet 14. november 2015 Øystein Morten - Jakten på Sigurd Jorsalfare. Vanlig norsk bokhandler. Andy Greenwald - Nothing feels good. Punk rock, teenagers, and emo. Adlibris.no Edmund Morris - The Rise of Theodore Roosevelt. Sistnevnte fant jeg på et bokmarked for en liten stund siden. Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Brev 1970–1975 — Olav H. Hauge og Bodil Cappelen (Adlibris.no) Dagbok 1924–1994. I utval — Olav H. Hauge (Adlibris.no) Endret 29. november 2015 av bleue Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 Det siste jeg kjøpte var vel Kindle-utgaven av alle Narnia-bøkene. Har et veldig nostalgisk forhold til Narnia grunnet BBC-serien, men har aldri lest bøkene. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 The Iron King av Julie Kawaga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Stakk innom Ark i dag (sjakktrekk? I think not!). Jussi Adler-Olsen: "Flaskepost fra P": 104,30 kr Jussi Adler-Olsen: "Journal 64": 104,30 kr Øyvind Holen & Tore Strand Olsen: "Tegneserienes historie": 299 kr samt en julegave til pappa; Jon Michelet: "En sjøens helt: Blodige strender": 399 kr Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Den "tegneseriens historie" står på ønskelista mi til jul! Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Brev til Fanny Brawne — John Keats (flammeforlag.no) Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Ekornene i Central Park er triste på mandager — Katherine Pancol (Norli) Jeg kommer med en gang — Shin Kyung-sook (") Søstrene Makioka — Junichirõ Tanizaki (") Endret 3. september 2016 av bleue Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 "Veien til Mozart" av Ketil Bjørnstad. Så filmen Amadeus, og selv om det ikke er noen biografi, ble jeg inspirert til å lære mer om den begavede komponisten. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er den beste filmen jeg noen gang har sett. Så jeg lette etter bøker om Mozart, men det er jo en del av dem, og jeg vet ikke hvilke som er mest historisk korrekte, så jeg plukket med like godt ut den til å begynne med. Gleder meg til å lese den! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2015 Etter å ha strøket teoriprøven for bil, gikk jeg og kjøpte meg noen trøstepremier. Arnhild Skres "Th. Kittelsen: Askeladd og troll" på Ark for 399,- Grace Brynns "Kjerringråd - FOlketro, urtemedisin og magi" på Notabene (de hadde faktisk bøker, alltid like overrasket over det hver gang jeg går innom en) for 179,- 1 Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 H.P. Lovecraft samlede verker. Ark.no Husker desverre ikke prisen. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 29. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2015 Spirit Of Talk Talk fra Rocket88books.com Pris: 565 Kr Lenke til kommentar
ebolo Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Shantaram. Utrolig kul bok om en australsk fengselsrømning som flykter til India og bosetter seg i slummen og finner på mye sprell kan en trygt si. Fascinerende og meget spennende bok som delvis er basert på virkelige hendelser. Anbefales for de eventyrlystne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå