Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Outland: R.A. Salvatore: The Last Treshold, 249 kr Terry Pratchett: Equal Rites, 109 kr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Skremmende lite aktivitet her. Kjøper dere ikke bøker, eller? Impulskjøp på Ark: Arto Paasilinna: Volomari Volotinens første kone og andre gamle ting, 149 kr Jonas Jonasson: Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant, 79 kr Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Skremmende lite aktivitet her. Kjøper dere ikke bøker, eller? Nei. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ebok-utgave av Learning Perl, 6th Edition http://shop.oreilly.com/product/0636920018452.do Har ikke lest mange sidene ennå, men virker ålreit for en n00b som meg. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har nettopp skaffet meg den flunkende nye Harry Hole boken '' Politi ''. Blir et fornøyelig gjensyn! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har nettopp skaffet meg den flunkende nye Harry Hole boken '' Politi ''. Blir et fornøyelig gjensyn! Jeg har aldri lest en Harry Hole-bok før. Blir det rart å begynne med denne? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har aldri lest en Harry Hole-bok før. Blir det rart å begynne med denne? Hvis du leser den, tror jeg at du fint kommer til å forstå handlinga osv... Men du blir bedre kjent med Harry Hole, og de som står nær han om du leser i riktig rekkefølge. En annen ulempe med å begynne lese bøkene i annen rekkefølge er at du får spoilers fra bøkene før. F.eks: Leser du nå politi først, kan det godt hende du får vite løsninger på saker fra de andre bøkene. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Har ikke lest noen av Harry Hole-bøkene, så bestilte like godt alle her om dagen. Forventer de i posten i løpet av de neste dagene, og har planlagt på å bruke sommerens regntunge dager på å lese de. Det er altså satt av mye tid til lesing. Endret 11. juni 2013 av Der Kaiser Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kjøpte evig søndag og the fault in our stars for noen dager siden. Evig søndag virker lovende, og the fault in our stars virker også veldig god Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Flow My Tears, the Policeman Said av Philip K. Dick, $7.76 Kindle Edition (Amazon.com) Har fått pløyd igjennom denne. Ikke Dicks beste i mine øyne, men helt grei underholdning. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kjøpte noe pocket-bøker. tre for to: Journey to the Centre of the Earth (Jules Verne), Pictures of Dorian Gray (Wilde) og Odyseen (Homer). Så kjøpte jeg Delusions of Gender (Cordelia Fine), litt nevrofeminisme-sakprosa liksom. Lenke til kommentar
carebearr Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 narcopolis av jeet thayil for ca 200 kr og cats cradle av kurt vonnegut (beste boken, måtte eie den selv) fra amazon.co.uk for ca 70 kr. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Sommerkatalogen 2013 er nå ute hos haugenbok.no. Fra Anno-serien har jeg kjøpt dette: - Revolusjon! - Frankrikes blodige år til 99,- hos ARK - 1812 - Napoleons russiske tragedie til 89,- - Napoleon til 89,- - Tigerens kone til 89,- Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Syk pike skrevet av Espen Holm. Kjøpt i nettbutikken til WWF, og kostet 65 kroner + frakt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) "Kafkas beste (prosessen, Slottet, Fortellinger i utvalg)" - Franz Kafka ;libris - 199 Hadde likt å ha i hvert fall prosessen for seg selv, men lønte seg så klart å kjøpe denen. Fikk også "Brev til Milena" - Franz Kafka av min mor, fra ;libris. Usikker på pris, 249 tror jeg. Endret 29. juni 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Gavekort på 1000,- fra Bokklubben. "Dona Maria" av Cecilia Samartin, 249,- "Jeg nekter" av Per Petterson, 249,- "Der hvor roser aldri dør" av Gunnar Staalesen, 249,- Fikk ikke lov til å kjøpe bok for de restrerende 253 kr så jeg måtte kjøpe en DVD i stedet. Ja ja. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 En bønn for Owen Meany av John Irving, og Death in the City of Light: The True Story of the Serial Killer Who Terrorised Wartime Paris av David King. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Kjøpte nettopp innbundne utgaver av André Malraux' "Menneskets lodd" og Louis-Ferdinand Celines "Reisen til nattens ende". 70kr på Fretex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) "Wards of Faerie" av Terry Brooks for 129,- og "The Cat Owner's Manual" av Dr. David Brunner og Sam Stall for 189,- på Outland. e: Fra Amazon Kindle: Terry Brooks: "Allanon's Quest", $3.74 "The Weapons Master's Choice", $3.74 "The Black Irix", $3.74 Endret 25. august 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå