Kakebakelate Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lett sakset fra et annet forum. "The Traitor Queen: The Traitor Spy Trilogy: Book Three" Canavan, Trudi; Hardcover; "The Sacred Band: The Acacia Trilogy, Book Three: The Acacia Trilogy, Book 3" Durham, David Anthony; Mass Market Paperback "The Rogue: The Traitor Spy Trilogy: Book Two" Canavan, Trudi; Paperback; "Noonshade (Chronicles of the Raven 2)" Barclay, James; Paperback "The Blinding Knife: Lightbringer: book 2 (Lightbringer Trilogy)" Weeks, Brent; Hardcover "Nightchild (Chronicles of the Raven 3)" Barclay, James; Paperback; "The Air War (Shadows of the Apt)" Tchaikovsky, Adrian; Paperback "City of Ruin: Legends of the Red Sun: Book Two (Legends of the Red Sun 2)"Newton, Mark Charan; Paperback; "The Tales Of Bauchelain and Korbal Broach, Vol 1" Erikson, Steven; Hardcover Lenke til kommentar
chaviar Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Bulgakov, Mikhail: The Master and Margarita Faulkner, William: The Sound and the Fury Faulkner, William: Light in August Heller, Joseph: Catch-22 Huxley, Aldous: Brave New World Vonnegut, Karl: Slaughterhouse-5 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Scott Snyder, American Vampire: Volum 3 97,- Susan Hill, Woman In Black 62,- Fra capris.no Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 The Hydrogen Sonata av Iain M. Banks. Fra amazon.com til min iRiver Story HD via Calibre. Ikke helt forståelig at kindle-versjonen koster 2.5 dollar mer enn hardcoverutgaven, men det er nå tross alt småpenger og egentlig verd det bare for å få en leveringstid på 10 sekunder i stedet for tre uker. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 John Green Box Set i Hardcover Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 In a Glass Darkly - Sheridan Le Fanu Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Catch-22 av Joseph Heller Ikke noe morro synes jeg. Kommet 1/3 gjennom og har lagt den fra meg. Karakterer som blir presentert som interessante, men som alle er overraskende kjedelige når det kommer til stykket, humor som ikke biter (og de samme vitsene blir brukt om og om igjen), total mangel på plott og story, ingen gode skildringer.. Hva er det egentlig som er så fantastisk med denne boken? Catch-22 er vel regnet som en av de viktigste klassikerne, men jeg klarer ikke å finne noen gode kvaliteter. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 - Harry Potter og de vises stein - Harry Potter og halvblodsprinsen De eneste jeg manglet i innbunden form i serien. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 House of night bok 10, kr 99,- på Ark. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Den siste boka jeg kjøpte må vell bli en fagbok om plantesykdommer på landbruks vekster Endret 17. november 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Edy Poppy: Sammen.Brudd. - 149,- Mark Twain: Tom Sawyer & Huckleberry Finn - 49,- Begge fra Ark. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ben Winters - The Last Policeman - $10 @ amazon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jo Nesbø - Snømannen Kjøpte boka på engelsk Lenke til kommentar
Netj Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Norwegian-English/English-Norwegian Dictionary Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Crime and Punishment - Fyodor Dostoevsky Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Abhidhamma (Buddisme) Endret 20. desember 2012 av olsen_1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Alt for lite aktivitet her, kjøper ikke folk bøker lenger? Plukka selv opp kokeboka "Toast It!" fra Kitch'n for 79 kr i dag. Ser frem til frokost i morgen, for å si det mildt. Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 A Memory of Light (Wheel of Time) (Hardback) By (author) Robert Jordan, By (author) Brandon Sanderson http://www.bookdepository.co.uk/Memory-Light-Robert-Jordan/9781841498720 Endelig har den kommet. Dvs, fikk den for en ukes tid siden, ferdig med kap: 25. Good shiit! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Siste jeg kjøpte var Yrsa Sigurdardottirs Dødsskipet. Helt grei krim med en del overnaturlige elementer, men ikke like bra som den forrige boken: "Jeg vet hvem du er". Endret 26. januar 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå