bas Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kepler regner jeg med Både Hypnotisøren og Paganinikontrakten er på norsk i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 3 til 99 og 3 for 2 på engelske pocketbøker gjorde at jeg kjøpte disse i dag: Aldous Huxley - Brave New World Charlotte Bronte - Jane Eyre David Nicholls - One Day James Joyce - Dubliners Haruki Murakami - The Wind-up Bird Chronicle Haurki Murakami - A Wild Sheep Chase Herman Melville - Moby-Dick Edgar Allan Poe - The Best Short Stories Kurt Vonnegut - Slaughterhouse 5 Ikke den mest spennende bestillingen jeg har gjort, menmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 På Ark på en flyplass plukka jeg for noen timer siden opp Arto Paasilinnas "Den ulende mølleren" og "En lykkelig mann" for 149 kr hver. Straks ferdig med førstnevnte, og begynner vel på sistnevnte i kveld. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Monster Hunter International. første ebook jeg har kjøpt. Har lest en god del av de bøkene baen books gir ut gratis og det føltes godt å kjøpe direkte fra dem. Billig er det også 6$ for en bok i DRM-fritt format. En mye bedre deal enn DRM-infiserte formater. Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Dette er de siste bøkene jeg har kjøpt (dog ikke på en og samme gang). "The Northern Dawn: A History of the Reawakening of the Germanic Spirit vol I" - Stephen Edred Flowers "Homo Americanus: Child of the Postmodern Age" - dr. Tomislav Sunic "Archeofuturism: European Visions of the Post-Catastrophic Age" - Guillaume Faye "Manifesto for a European Renaissance" - Alain de Benoist & Charles Champetier "Tradition and Revolution" - Troy Southgate "Confessions of a Radical Traditionalist" - John Michell "Can life prevail?" - Pentti Linkola "Människan och tekniken" - Oswald Spengler Endret 7. august 2012 av Wyrd Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Meget vakker bok å ha i samlingen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ja, den der har minstesøss også. Kjøpte nettopp "Restekjærlighet - Den store restematkokeboka" av Sara Heilmann og Klaus Døscher for 129,- på Coop Mega. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Ble en mengde fantasi på meg i dag: Nights of Villjamur: Legends of the Red Sun: Book One - Mark Charan Newton King of Thorns (Broken Empire 2) - Mark Lawrence Forge of Darkness: The Kharkanas Trilogy 1 - Steven Erikson The Other Lands (The War with the Mein) - David Anthony Durham A Cruel Wind: A Chronicle of the Dread Empire - Glen Cook The Ambassador's Mission: The Traitor Spy Trilogy: Book One - Trudi Canavan Cloud Atlas - David Mitchell Dawnthief: Chronicles of the Raven 1 - James Barclay. Endret 11. august 2012 av Runarbs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 "M*A*S*H" av Richard Hooker. €10.83 hos The Book Depository. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 The Quantum Universe: (And Why Anything That Can Happen, Does) (Kindle) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Disse to: http://www.baenebooks.com/p-1344-agatha-h-and-the-airship-city.aspx http://www.baenebooks.com/p-1628-agatha-h-and-the-clockwork-princess.aspx Svært lettleste, morsomme bøker som fyller ut litt i forhold til tegneserien http://www.girlgeniusonline.com/comic.php?date=20021104 som oppdaters med en ny stripe mandag, onsdag og fredag. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Lord Of The Flies. Gleder meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Sofies verden, Freedom, The Pale King og The Complete Works of William Shakespeare. Jeg har ikke lest noe av Franzen eller Foster Wallace så jeg gleder meg til jeg får tid til å lese skjønnlitteratur igjen. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 A Game of Thrones, A Clash of Kings, A Storm of Swords, A Feast for Crows - George R.R. Martin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Koselig, liten bokhandel på Gibraltar: Stephen Fry: The stars' Tennis Balls, €7.95 Bokavdelinga på El Corte Ingles i Carthagena: Will Adams: The Eden Legacy, €9.95 Valerio Massimo Manfredi: The Ancient Curse, €9.95 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) http://www.amazon.co...5207296-7678452 Great North Road Peter F. Hamilton In Newcastle-upon-Tyne, AD 2142, Detective Sidney Hurst attends a brutal murder scene. The victim is one of the wealthy North family clones – but none have been reported missing. And the crime’s most disturbing aspect is how the victim was killed. Twenty years ago, a North clone billionaire and his household were horrifically murdered in exactly the same manner, on the tropical planet of St Libra. But if the murderer is still at large, was Angela Tramelo wrongly convicted? Tough and confident, she never waivered under interrogation – claiming she alone survived an alien attack. But there is no animal life on St Libra. Investigating this alien threat becomes the Human Defence Agency’s top priority. The bio-fuel flowing from St Libra is the lifeblood of Earth’s economy and must be secured. So a vast expedition is mounted via the Newcastle gateway, and teams of engineers, support personnel and xenobiologists are dispatched to the planet. Along with their technical advisor, grudgingly released from prison, Angela Tramelo. But the expedition is cut off, deep within St Libra’s rainforests. Then the murders begin. Someone or something is picking off the team one by one. Angela insists it’s the alien, but her new colleagues aren’t so sure. Maybe she did see an alien, or maybe she has other reasons for being on St Libra ... This is a stunning standalone adventure, by a writer at the height of his powers. Kindle edition 9 pund Endret 22. september 2012 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 - "The Hobbit" av J.R.R. Tolkien, 129 kr fra Ark - "Varg" av Mikkjel Fønhus, 149 kr fra Ark Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 The Dread - By Gail Z. Martin - 10Eur The White-Luck Warrior - R Scott Bakker - 11Eur The Blinding Knife - Brent Weeks - 14Eur Alle 3 ifra bookdepository Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 The Dwarves, Markus Heitz. Trengte en bok der å da så jeg fikk ikke gjort noe research på om den var vært det før jeg kjøpte den. Så interesangt ut å lese noe fra dvergenes side i en fantasy. Den havner litt under midt på treet, trur ikke jeg gidder å lese resten av serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå