Spartapus Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Fikk denne i gave; "Cows, Pigs, Wars, and Witches: The Riddles of Culture" av Marvin Harris. Boka prøver å gi en sosiøkonomisk forklaring på hvorfor det er blitt sånn at noen kulturer mener kuer er hellige, andre mener svin er urene, og så videre. "Harris shows that no matter how bizarre a people's behavior may seem, it always stems from concrete social and economic conditions." Interessante greier. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Lolita Hamlet Romeo and Juliet Call of the Wild White Fang The Collected Poems of Oscar Wilde _________________________________ Norli, Trondheim, 235,- Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) A Game of thrones fra CDON, box set med 5 bøker. Totalt 218,-. Da har jeg noe å gjøre i ferien og frem til neste seriesesong starter. Endret 1. juni 2012 av Myst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 "Fuck you eller penga tilbake" av Aslak Hartberg - 130 kr fra Bokklubben. Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 4 Summer Knight 5 Death Masks 6 Blood Rites 7 Dead Beat 8 Proven Guilty Alle i "The Dresden Files" serien. Kjøpt ifra http://www.bookdepository.co.uk/ Lenke til kommentar
Utah Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 A Game of thrones fra CDON, box set med 5 bøker. Totalt 218,-. Da har jeg noe å gjøre i ferien og frem til neste seriesesong starter. Samma her Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Kjøpte rett og slett hele Knut Hamsuns samlede verker på bokkilden.no for 1791,- Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ja da trenger du ikke være redd for å bli søvnløs med det første. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du betalte med andre ord 1791 kroner for en tredjedel av samlingen? Slik jeg ser det er det tre bokser (1 - 3). Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Language in Thought and Action Aquariums of Pyongyang Free Will Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) "Kjærlighet i koleraens tid", av Gabriel García Márquez. 129,- fra Bokklubben. Aner ikke hva boka handler om, men satser på at den er bra. En kvinnelig bruker her på forumet leser den på nytt annenhvert år. Endret 27. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Skal dere ikke si noe OM bøkene? Dette er jo bare en liste. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 ''Panserhjerte'' av Jo Nesbø. - 149 Kr. - Narvesen Lenke til kommentar
meowmjau Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 "Forbrytelse og straff" av Dostojevskij. Har ikke begynt på den ennå, men gleder meg til å lese den. :-) Lenke til kommentar
elper Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Bestilte noen bøker fra bookdepository; The Portable Atheist Thomas Paine´s Rights of Man The Meaning of Truth Philosophy of Right The Varieties of Religious Experience Men hvordan betaler jeg dem? Jeg kan ikke se at det er en regning med bøkene (de kommer en og en, ikke samlet selv om de er bestilt samtidig), og jeg kan ikke huske å ha gitt mer enn kortnr. og cvc koden da jeg bestilte (Er dette nok, kanskje?) Jeg sjekket nettbanken, og der står det jeg har brukt 500 kroner eller noe, men ikke på hva eller hvor. Men kanskje det er bøkene? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Navn, kortnummer og CVC-kode er vel nok til å kunne bestille. Kan du ikkje lese i nettbanken frå kor det er trukke ifrå? Lenke til kommentar
elper Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Jaok! Sjekket nettbanken igjen. Kan hende jeg ikke så godt nok sist.. eller bare at jeg er idiot. Nå står det klart og tydelig at det er fra bookdepository! Ikkenoproblem med andre ord Endret 3. juli 2012 av elper Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Siste boken jeg kjøpte, var faktisk Hannibal - Ondskapen Våkner av Thomas Harris. God bok! Tror ikke jeg tør å se filmen da... Lenke til kommentar
EveryNever Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 I det siste, eller for en liten stund siden har jeg bestilt og fått disse bøkene (om enn ikke i nøyaktig rekkefølge): Stardust av Neil Gaiman Smoke & Mirrors av Neil Gaiman Neverwhere av Neil Gaiman Good Omens av Neil Gaiman og Terry Pratchett Asleep av Banana Yoshimoto Hardboiled & Hard Luck av Banana Yoshimoto Quiet av Susan Cain Life, the Universe and Everything (Hitchhikers Guide 3) av Douglas Adams Fantastiske bøker av fantastiske forfattere. Alle bestilt (omtrent samtidig, de fleste av dem iallfall) fra The Book Depository selvsagt. Skulle gjerne bestilt flere til, men uansett hvor billig (husker ikke prisen nøyaktig, men veldig rimelige priser der) det er har jeg ikke råd til dem alle sammen før eventuelt stipend. Må få meg ekstra jobb ene og alene for å støtte bokvanen min verdt det Lenke til kommentar
Utah Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 The Shining - Stephen King Cujo - Stephen King Rose Madder - Stephen King Salem's Lot - Stephen King Pet Sematary - Stephen King Misery - Stephen King A Dance With Dragons - George R.R Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå