Dr. Mobius Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Off topic: Takk for Star Crusades tipset. Kjøpte akkurat Omnibusen til Kindle. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Glenn Cooper - De Dødes Bilbliotek. Orker sjeldent lese på engelsk, siden jeg er lat 129,- (pocket) Norli 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 The Passage av Justin Cronin, ca 70kr hos Amazon. Helt fantastisk sålangt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 - Mechanics of Materials 8th edition - Engineering Mechanics Statics 12th edition Rett under tusenlappen for begge to. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 The Picture of Dorian Gray, East of Eden, Another Roadside Attraction og The Metamorphosis. Alt er paperback, 210kr inkludert frakt fra Amazon. Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Larry McMurtry - Lonesome Dove og Ralph 'Sonny' Barger - Hells Angel. 148,- til sammen, på bokkilden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 The Picture of Dorian Gray, East of Eden, Another Roadside Attraction og The Metamorphosis. Alt er paperback, 210kr inkludert frakt fra Amazon. En personlig favoritt. _____________________________ De siste jeg kjøpte: The Art of War A Farewell To Arms The Autobiography of Martin Luther King Jr. Moneyball The Autobiography of Malcolm X The Politics Outliers Of Mice and Men How to Rap: The Art and Science of the Hip-Hop MC Kitchen Confidential Emerson: Essays and Poems The Grapes of Wrath In the Palm of Your Hand: The Poet's Portable Workshop Crime and Punishment The Idiot Steve Jobs: The Exclusive Biography The Brothers Karamazov Becoming a Writer Lolita Why England Lose: And other curious phenomena explained (Bedre kjent som soccernomics) Dressing the Man Bespoke: Savile Row Ripped and Smoothed Lenke til kommentar
msparco Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Nattens Sirkus - Erin Morgenstern (389,-) Har ikke hatt tid til å åpne den enda, men gleder meg til jeg får tid til å sette meg ned med den. Har hørt veldig mye bra om den. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Kjøpte meg to bøker, George R. R. Martin's Game of Thrones og Carlos Ruiz Zafóns Vindens Skygge. Leser GoT nå, tenkte jeg ville lese den før jeg begynner på TV-serien. Veit jeg er treig, meeeen skylder på studiene. Lenke til kommentar
crayon Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Life of Pi (Yann Martel), Trainspotting (Irvine Welsh), 1984 (George Orwell) og Ghost Story (Peter Straub). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Indiana Jones: - Philosopher's Stone - Dance of giants - White Witch - Hollow Earth - Secret of the sphinx - Genesis Deluge Edit: Fikk bøkene i posten i dag. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke med White Witch og Dance of Giants, men fikk i stedet Genesis Deluge. Jaja, Indy er nå Indy, og betalte bare en hundrelapp for alle bøkene til sammen inkludert frakt fra USA, så gidder ikke klage. Endret 25. mars 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Arguably: Essays av Christopher Hitchens. Hardcover, til en billig penge hos Amazon. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 The Reality Dysfunction av Peter F. Hamilton. Har lesestoff frem til høsten nå. xD Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Dr. Jekyll and Mr. Hyde Heftet 30,- THE LORD OF THE RINGS Pocket (alle tre bøkene) Heftet 168,- The Hobbit: Or There and Back Again (Innbundet) 182,- Shining (Heftet) av Stephen King 65,- Fra Capris.no Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Glenn Cooper - De Dødes Bilbliotek. Orker sjeldent lese på engelsk, siden jeg er lat 129,- (pocket) Norli Den var faktisk ganske allright på norsk! De tre siste bøkene jeg kjøpte (kjøpte dem samtidig): - Fedrenes Løgner av Tom Egeland - A Storm of Swords, del 1 av George R.R Martin - The Eye of the World av Robert Jordan og Brandon Sanderson Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Indiana Jones: - Philosopher's Stone - Dance of giants - White Witch - Hollow Earth - Secret of the sphinx - Genesis Deluge Edit: Fikk bøkene i posten i dag. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke med White Witch og Dance of Giants, men fikk i stedet Genesis Deluge. Jaja, Indy er nå Indy, og betalte bare en hundrelapp for alle bøkene til sammen inkludert frakt fra USA, så gidder ikke klage. Kan legge til: - Peril in Delphi - Dance of giants - Seven veils Indy-samlingen begynner å komme seg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 "Norwegian Wood" 139 kr på Nordli. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 1984 - Gorge Orwell Lord of emperors og the lion of al-rassan av Guy Gavriel Kay Dragonfly falling og blood of manties av Adrian Tchaikovsky Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Suzanne Collins: The Hunger Games - Hele trilogien var på tilbud 3 for 2 på Ark. Fantastisk lesing. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Deadlocked - Charlaine Harris Min guilty pleasure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå