bolleboi Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Slaugtherhouse 5 av Kurt Vonnegut artig lesing 1 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Guds Venstre Hånd av Paul Hoffman. Meget fengende. Lenke til kommentar
Chatoyant Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Den siste viking av Olav Lie Gundersen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hos Ark i sted: Arto Paasilinna: Den senile landmåler, 149 kr Arto Paasilinna: Prosten og hans forunderlige tjener, 149 kr Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) The Ritual av Adam Nevill i går. Han skremte virkelig vannet og vettet av meg med Apartment 16. Satser på det samme denne gangen. Endret 1. desember 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg kjøpte nettopp "Madness at Gardmore Abbey: A Dungeons & Dragons Supplement" på Amazon for £20. Gleder meg til å prøve ut en ny modul. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 The Stranger (Camus) Crime and Punishment (Dostoevsky) The Prince (Machiavelli) Under en femtilapp hver på Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Den siste boka jeg kjøpte var "Do Androids Dream of Electric Sheep?" av Philip K. Dick Blade Runner er en av mine favorittfilmer, så denne ser jeg fram til å lese Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hunger Games av Suzanne Collins og Childhood's End av Arthur C. Clarke @ Amazon. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Vovlo lastevognar lånt på biblioteket Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 "How to pleasure a woman analy - Hot journeys through female sub-space" 4 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Siste var vel ''Jeg Er Zlatan'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Discrete Mathematics and its applications. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 "Star Wars: The Old Republic: Revan" av Drew Karpyshyn fra CDON. Kom vel på rundt 200 spenn inkl. frakt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bruktsjapper er det beste stedet for gode og billige bøker. Briseid, Audun: Hvem kan hjelpe Neil Young å finne veien hjem? - 10 kr Børretzen, Odd: Andre norske folkeeventyr - 10 kr Danielsson, Bengt: Kalle på Sydhavsøyene - 5 kr Hope, Laura Lee: Bobsey-barna fanger spøkelser - 5 kr Hopp, Zinken: Odyssevs' reise (gjenfortalt etter Homer) - 10 kr Marryat, Frederick - Nybyggerne i Canada - 5 kr Pratchett, Terry: Guards! Guards - 5 kr Pratchett, Terry: Interesting Times - 5 kr Vivelid, Lars - Skrik i villmarksnetter - 5 kr Lenke til kommentar
NorthGuard Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Første bok etter at man konverterte til Kindle: Michael Connelly - The Black Echo ($8.22) Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 True Grit! Og den var konge Første "western" på mange år, og det ga mersmak! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 World War Z £5 hjå play.com Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 http://www.amazon.com/gp/product/B006LX3QP6/ref=docs-os-doi_0 Conquest (Star Force IV) (Kindle) Leste den første boka i serien pga gode omtaler, og jeg angrer ikke. Den fjerde boka har akkurat kommet ut, og jeg kastet meg gladelig over. Til vanlig er jeg veldig kritisk til sci-fien jeg leser, da jeg foretrekker intelligent sci-fi. Denne serien er kanskje ikke spesielt krevende av leseren, men det er faktisk noe av det mest underholdende og kule jeg har lest. Forfatteren skriver på en action-fylt og heftig måte, og man blir rett og slett helt hektet. Teknologien menneskene får tak er umulig å forstå, men de bruker den likevel. Det blir omtrent som aper og motorsykler, de aner ikke hvordan de fungerer, men de klarer likevel å kjøre noen meter. Denne serien anbefales virkelig, og Kindle-prisen er mellom 5$ og 7$. Det er det definitivt verdt! Lenke til kommentar
Danda Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 http://www.amazon.com/gp/product/B006LX3QP6/ref=docs-os-doi_0 Conquest (Star Force IV) (Kindle) Leste den første boka i serien pga gode omtaler, og jeg angrer ikke. Den fjerde boka har akkurat kommet ut, og jeg kastet meg gladelig over. Til vanlig er jeg veldig kritisk til sci-fien jeg leser, da jeg foretrekker intelligent sci-fi. Denne serien er kanskje ikke spesielt krevende av leseren, men det er faktisk noe av det mest underholdende og kule jeg har lest. Forfatteren skriver på en action-fylt og heftig måte, og man blir rett og slett helt hektet. Teknologien menneskene får tak er umulig å forstå, men de bruker den likevel. Det blir omtrent som aper og motorsykler, de aner ikke hvordan de fungerer, men de klarer likevel å kjøre noen meter. Denne serien anbefales virkelig, og Kindle-prisen er mellom 5$ og 7$. Det er det definitivt verdt! offtopic: Star Force serien er/var genial, trur det er 5 bøker ute nå, kjøpt gjennom Amazon. . ontopic: Siste bok jeg leste nå var (ferdig i går kveld). Star Crusades fall of Terra Nova er den 5 boken og beklageligvis den siste i en sinnsykt god serie. Ingen laserrifler, ingen aliens, ingen hyperdrive. Bare brutal krig blandt stjernene hadde det kommet 10 bøker til i denne serien hadde jeg garantert lest de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå