TMB Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Amazon.com: A Song of Ice and Fire Box Set (Bok 1-4) $19,77 Play.com: Angels and Demons £4,99 The Da Vinci Code £5,19 The Lost Symbol £4,99 The Shining £4,99 Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Alice's Adventures in Wonderland Brisingr Eldest Eragon The Broken Window The Burning Wire The Vanished Man The Gormenghast Trilogy Alle ifra play.com som vanlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kjøpte nettopp "Gauntlgrym" av R.A. Salvatore, fra The Book Depository til €5.00. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) 'Red Riding Hood' i en eller annen bokbutikk i England. Endret 28. juli 2011 av handerrre Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Aldri Fucke Opp av Jens Lapidus. 2 bok i Stockholm-noir. Oppfølgeren til Snabba Cash. 69 spenn på Kiwi. Hehe Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Den siste boka jeg kjøpte var Hallo på do Til min sønn som skal slutte med bleie 2 Lenke til kommentar
gnav Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Plukket med meg Regnbuen av Marie Hamsun og Sankt Hans Fest av Alexander Kielland; begge for fem kroner stykke på Fretex. Lenke til kommentar
elper Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) En tur til Norli i Stavanger resulterte i et kjøp av Paul of Dune av Brian Herbert of Kevin J. Anderson og The Dark Tower; The Gunslinger av King 198 kroner om jeg ikke husker feil Endret 6. august 2011 av elper Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Brian Herbert? Er det sønnen til Frank Herbert eller noe? Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hypnotisøren av Lars Kepler (pseudonym), pocketutgave 149,-, Norli tror jeg det var. Ei god, men til dels oppskrytt bok. Lenke til kommentar
elper Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Brian Herbert? Er det sønnen til Frank Herbert eller noe? Jepp, han fortsatte historien etter Franks død. Jeg var brennsikker på at boka jeg kjøpta var den originale oppfølgeren til Dune, men hvis jeg ikke tar feil er den relativt ny utgitt i 2008 og ment som et mellomledd mellom den første og andre boken, som jo heter Dune Messiah eller noe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det finnes mange Dune-bøker. Av de jeg har lest hittil: Dune Dune Messiah Children of dune God Emperor of duno Heretics of Dune Er ikke sikker på om de er skrevet i den rekkefølgen, men alle er i alle fall skrevet av Frank Herbert. For å være ærlig er den første (Dune) langt bedre enn de andre, men de er likevel gode bøker alle sammen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Command & Conquer: Tiberium Wars Hellgate: London, book 1 Friday 13th: Hell Lake Friday 13th: Carnival of Maniacs Nightmare on Elm Street: Protegé Freddy vs Jason Wonder Woman ca hundrelappen pr book i gjennomsnitt. (edit: Glemte FvJ i farten.) (edit: Presterte å glemme Wonder Woman også. Litt flaut.) Endret 19. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 I. Reichborn-Kjennerud - Folkemedisin i Østfold før og nu. 30 spenn hos Borgarsyssel Museum. Litt artig lektyre.. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hypnotisøren av Lars Kepler (pseudonym), pocketutgave 149,-, Norli tror jeg det var. Ei god, men til dels oppskrytt bok. Jeg også, men har ikke begynt på den enda. Lenke til kommentar
elper Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Light in August - Faulkner og Joyce - Ulysses (Murstein av en bok..) på Norli i Bergen. Dessuten kom Cosmos av Sagan og Wonders of the Solar System av Brian Cox i posten fra Amazon torsdag. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gone - Forsvunnet, av Michael Grant. Kr 99,- i hardcover. Takk, Coops Hypermarked. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Karlology An Idiot Abroad: The Travel Diaries of Karl Pilkington Happyslapped by a Jellyfish: The words of Karl Pilkington The Greatest Show on Earth: The Evidence for Evolution The God Delusion £32.26 tilsamans hjå Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 To kill a mocking bird for vanskelig engelsk for meg flyplassen husker ikke hva den kosta. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er lagersalgsesong, og listen forventes å økes. Thomas Bernhard - Billigspiserne Franz Kafka - Dagbøker i utvalg Olav H. Hauge - Dikt i samling Jens Bjørneboe - Uten en tråd Michel Foucault - Seksualitetens Historie I, II & III Diverse - Filmkunstnere om Film Samuel Beckett - Skodespel II Alt til ca 300 spenn. Bor du i Oslo bør du sjekke dem ut, de er flere steder i disse tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå