Paisley Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Litt mer handling av bøker i dag : The Notebook - Nicholas Sparks £5.00 The Last Song - Nicholas Sparks £5.00 Sister - Rosamund Lupton£3.99 A Walk to Remember - Nicholas Sparks £4.69 Alle kjøpt hos play.com Litt mer handling av bøker i dag : The Notebook - Nicholas Sparks £5.00 The Last Song - Nicholas Sparks £5.00 Sister - Rosamund Lupton£3.99 A Walk to Remember - Nicholas Sparks £4.69 Alle kjøpt hos play.com "Deat John", "The Notebook" og "The last song", altså? Kult at romantiske gutter faktisk eksisterer Haha, jeg er redd det finnes et par av oss som liker både den slags filmer og bøker Et par innkjøp for å feire at sommeren er på vei: Gone with the Wind - Margaret Mitchell £5.04 Summer and the City - Candace Bushnell £8.29 The Diary of a Young Girl - Anne Frank £5.00 Og for å beholde det lille som er igjen av manndommen samt vedlikeholde kroppen gjennom sommeren: El Diego: The Autobiography of the World's Greatest Footballer £6.19 Football and Gangsters: How Organised Crime Controls the Beautiful Game £6.96 No Country for Old Men £3.66 Ultimate Guide to Weight Training for Soccer £9.45 Getting Stronger: Weight Training for Sports £12.44 Alt kjøpt hos www.play.com Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Games of Thrones - George R. R. Martin - 99,- Kjøpt på Outland i Trondheim Har planlagt å begynne å lese ASoIaF lenge, men de har vært utsolgt for førsteboka ei stund. Nå hadde de endelig fått den inn igjen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Don Rosa bok 7 Don Rosa bok 8 Don Rosa bok 9 Don Rosa bok 10 kostet 180,- per stk hos bokkilden en liten periode, så måtte slå til siden de vanligvis koster 359,- + at jeg nettopp kjøpte QI: The Book of General Ignorance av en kamerat for en hundrelapp, siden han ved et uhell hadde bestilt 2. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Bok nr 2 i hulebjørnens klan, hestenes dal. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Var innom Ark på hjemvei i går og rasket med meg Gudfaren av Mario Puzo for 49,- Lenke til kommentar
doedeer Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Kjøpte akkurat 1Q84. Liker det jeg leser så langt. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Kjøpte Ringenes Herre ettersom eg kom over den til 99 kroner, så var ikkje noko å lure på. Kjøpte og ei bok med nokre samla eventyr i samme slengen. :] Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy: A Trilogy in Five Parts, £11.59 QI: The Second Book of General Ignorance, £6.99 The Hobbit: 70th Anniversary Edition, £11.39 @amazon.co.uk Endret 2. juni 2011 av Nevnarion Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 I går dumpet Gjenferdet til Jo Nesbø ned i postkassa mi. Leste drøyt 30 sider før jeg tok kvelden, og det virker lovende så langt, gleder meg til å fortsette. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 True Blood-serien av Charlaine Harris. Jeg har ingen garanti for at jeg noen gang kommer meg gjennom alle bøkene, men jeg liker språket til forfatteren, så jeg skal gi det en sjanse. Har kommet i en periode nå da jeg stort sett bare leser engelsk litteratur. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 lånte Lunar Park og Doppler i dag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Gled deg til Doppler! Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Dead In The Family - Charlaine Harris, 49 kr. 11. boka i serien, gleder meg! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Gled deg til Doppler! Jeg har hørt at den er morsom. Det har kommet skole i veien i det siste, så jeg har ikke fått lest enda, men jeg gleder meg Lenke til kommentar
elper Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Skal kjøpe noen bøker fra Capris.no, og lurer i den sammenheng på hva det vil si at boken er, unnskyld min uvitenhet, "Heftet"? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Eg skal ikkje slå fast med 100% sikkerheit at det er det, men eg trur det er det samme som pocket. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg mener også at de skiller pocketbøker og vanlige bøker som "heftet" og "innbundet". Jeg kjøpte forøvrig Leo Tolstojs Anna Karenina, D.H. Lawrences Women in Love og Virginia Woolfs Mrs. Dalloway. Føler meg som verdens mest pretensiøse. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Fant The Catcher In The Rye på ark for ikke lenge siden. 99. kr Lenke til kommentar
elper Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Hmm, føler jeg fikk to ulike svar her Kan jeg kjøpe heftet om jeg ønsker pocketbok? Uansett, det er ikke verdens undergang om det ikke er pocket Bøkene det (foreløpig) er snakk om; - A People´s History of the United States - Howard Zinn - The Shining - Stephen King - Brave New World - Aldous Huxley - A Clockwork Orange - Anthony Burgess - Micromegas and other short fictions - Voltaire Litt av alt i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå