vikingkylling Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Siste jeg kjøpte var Suffer the childen (Nightmare on Elm Street) og Church of the Divine Psychopat (Friday 13th). Jeg er som regel skeptisk til bøker basert på filmer, men Dreamspawn (Elm Street) var ganske forstyrrende til tider og helt klart minst like bra som filmene. Anbefales - men ikke for barn. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Interview with the Vampire, 45.- Fra Løvås Bruktbu. Likte filmen og er storfan av Dracula boken så jeg tenkte meg og sjekke ut denne. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Var på Outland i dag og plukket med meg "Star Wars: The Old Republic - Fatal Alliance" av Sean Williams. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Var også på Outland for noen dager siden, plukket opp "Drizzt - The Legacy of the Drow" av R.A Salvatore for ca en 200-lapp. Lenke til kommentar
lappugle Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Den strengt tatt siste boken jeg kjøpte var boken om den kalde krigen fra Oxford-forlaget sin Very Short Introductions-serie. Men det er jo sakprosa, så den til side. Skjønnlitteratur-messig må det vel være enten Murakamis novellesamling Blind Willow, Sleeping Woman eller Paul Austers Invisible. Begge har jeg også lånt fra bibilioteket, og etter et antall sider tenkte jeg de var verdt å kjøpe. Jeg er en sånn kar som synes det er kjekt å ha bøker. Bare Murakami-boken har kommet frem, så det er den jeg leser nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Lara Croft: Tomb Raider: Cradle of Life Godzilla: Adult Novelization Dante's Equation (av Jane Jensen) ca 70kr til sammen. De to første neppe verdt prisen. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Etter et par hyggelige mandagspils dro man innom Outland og fikk øye på Thrawn-trilogien som sto lina opp i hyllen, hvilket jeg rasket med meg. Gleder meg til å lese dem nå. Lenke til kommentar
doedeer Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg bestilte I am a Cat av Natsume Sōseki for noen dager siden og venter fortsatt i spenning på at den skal ligge i postkassa mi. Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Jeg bestilte "Crime and Punishment" av Fyodor Dostoyevsky. Den har ikke kommet ennå, men gleder meg til å lese! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Måtte raske med meg noe fra jobb og Rema 1000 på vei til hytta i påska, så jeg endte opp med Water for Elephants og Hulebjørnens Klan. Har lest et par sider i hver av dem, og de virker helt OK. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 I dag var jeg innom Outland på hjemvei (igjen), og endte opp med å raske med meg "KOP", av Warren Hammond, til 77 spenn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Min siste investering: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Einar Már Gudmundson - Universets Engler 82,- Sjón - Skugga-Baldur 82,- Sjón - Dine øyne så meg 82,- Sofi Oksanen - Utrenskning 99,- Capris.no Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Handlet litt fra capris.no i dag jeg også: Sofi Oksanen - Utrenskning - 99,- Helene Hegemann - Axolotl roadkill - 69,- Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Siste jeg handlet var vel: American Gods, Neil Gaiman A game of thrones, George R.R. Martin Husker ikke prisene, men e-bøker til kindle pleier å ligge mellom 8-13 dollar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Tore Renbergs "Pixley Mapogo" for 0 kr (+ 29 kr porto) fra Bokklubben. Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Litt mer handling av bøker i dag : The Notebook - Nicholas Sparks £5.00 The Last Song - Nicholas Sparks £5.00 Sister - Rosamund Lupton£3.99 A Walk to Remember - Nicholas Sparks £4.69 Alle kjøpt hos play.com Litt mer handling av bøker i dag : The Notebook - Nicholas Sparks £5.00 The Last Song - Nicholas Sparks £5.00 Sister - Rosamund Lupton£3.99 A Walk to Remember - Nicholas Sparks £4.69 Alle kjøpt hos play.com "Deat John", "The Notebook" og "The last song", altså? Kult at romantiske gutter faktisk eksisterer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Hulebjørnens klan, hestenes dal. Skal kjøpe hele serien etterhvert som den blir utgitt. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 22. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2011 Kjøpte nylig: God is Not Great: How Religion Poisons Everything - Christopher Hitchens Letters to a Young Contrarian - Christopher Hitchens Robinson Crusoe - Daniel Defoe Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 22. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2011 Back to Riverton - Kate Morton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå