BadSmile Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Leser ikke bøker, men elsker å samle på dem. Slik at man er sikra litt litteratur når jeg først begynner lese. Knut Hamsund - Mysterier 130,- på en bokbutikk jeg ikke husker navnet på. Giuseppe Tomasi di Lampedusa - Leoparden 10,- på bruktmarked, utmerket tilstand. Sort hardcover ifra 1975, slik liker man. Boris Pasternak - Dr. Zhivago. Bind, 1 og 2 10,- pr stk på bruktmarked. Også i utmerket tilstand. Røde hardcover ifra 1982. Gode kjøp? Eller er dette uleselig litteratur? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hamsun er i alle fall vel verdt pengene. Selv bestilte jeg nettopp Poppy Z. Brite - Lost Souls for £5.79 fra play.com. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 "Bachelorboka" av Dag Asbjørnsen og Arnt Johan Maaså til 149 kr på Studentsamskibsnaden i Nord-Trøndelag. Svært fornøyd med kjøpet! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Gert Nygårdshaug - PROST GOTVINS GEOMETRI 99,- på norli. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Brandon Sanderson - The Way of Kings, Hardcover til utrolige 149,- Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Black Powder War (Temeraire, Book 3) - Naomi Novik Throne of Jade (Temeraire, Book 2) - Naomi Novik When Demons Walk (Sianim) - Patricia Briggs Infoquake (The Jump 225 Trilogy) (v. 1) - David Louis Edelman Grimspace (Sirantha Jax, Book 1) - Ann Aguirre Night of Knives (Malazan Empire Novels (Unnumbered)) - Ian C. Esslemont Siden jeg hadde fått et gavekort tenkte jeg å prøve hvordan CDON var når det gjelder bøker, så for dette og civ 5 betaller jeg 23kr Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kjøpte to stykker. George RR Martin - Fevre Dream og China Miéville - Perdido Street Station Har alltid digget vampyrer. Men med den siste tidens Twilight-hysteri er dette en interesse jeg har latt synke bort. Da passet det bra med Fevre Dream og en ny 30 days of night tegneseriebok. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Siden Freedom ble betegnet som the great american novel, så kjøpte jeg like greit The Corrections når jeg kom over den. Freedom får vente til den er unnagjort. Jonathan Franzen altså. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Kjøpte to stykker. George RR Martin - Fevre Dream og China Miéville - Perdido Street Station Har alltid digget vampyrer. Men med den siste tidens Twilight-hysteri er dette en interesse jeg har latt synke bort. Da passet det bra med Fevre Dream og en ny 30 days of night tegneseriebok. Perdido street station er helt fantastisk. Ekstremt god bok, som bl.a. vant prisen for beste fantasy i 2000 hvis ikke jeg husker feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Fra SiNoT - Douglas E. Comer: Computer Networks and Internets with Internet Applications, 40 kr - David Miles Huber & Robert E. Runstein: Modern Recording Techniques - Sixth Edition, 40 kr - Kristen Ringdal: Enhet og Mangfold - Samfunnsvitenskapelig forskning og kvantitativ metode - 2. utgave, 468 kr - Tove Thagaard: Systematikk og innlevelse - En innføring i kvalitativ metode - 3. utgave, 322 kr Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Fra Bokklubben: Mannen som elsket Yngve (Tore Renberg) Markens Grøde (Knut Hamsun) Eg elska ho (Anna Gavalda) Slottet (Franz Kafka) Vidunderbarn (Roy Jacobsen) Sønner og elskere (D.H. Lawrence) Farvel til våpnene (Ernest Hemingway) 1984 (George Orwell) Dr. Zhivago (Boris Pasternak) Fra Fretex: Ringenes Herre (J.R.R. Tolkien) Diktsamling av Henrik Ibsen Maps of the Heavens (bok med eldre kart over himmellegemer) Garps Bok (John Irving) Dikt i utvalg (Paal Brekke) Norges kongesagaer (Snorre) Fra Haugen Bok: Symbolleksikon (Hans Biederman) Yalo (Elias Khoury) Vi, de druknede (Carsten Jensen) Blåmann (Jens Bjørneboe) Språk og historie: En oppdagelsesreise (Tove Janson) Endret 19. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Game of Thrones, hardback 179 tanum. Må lese denne igjen før HBO serien begynner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Fra Amazon: - Keith Richards: Life, £10.00 - Jay Rose: Producing Great Sound for Film and Video - Third edition, £23,49 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Fra Play: - Raymond E. Feist: Faerie Tale, €6.99 - Neil Gaiman & Terry Pratchet: Good Omens, €5.49 - Terry Pratchet: Mort, €5.49 - Terry Brooks: The Word and the Void Omnibus, €6.99 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Siste jeg kjøpte var : Twilight Ved Daggry Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Siste jeg kjøpte var: Nasjonalsatanisten! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Siste jeg kjøpte var: Nasjonalsatanisten! Åssen er den? Er den fin? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Shantaram, 149,- Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Her er min siste handleliste: It 1 99,- Misery 1 99,- Pet Sematary 1 99,- The Shining 1 99,- Cujo 1 99,- The stand 1 79,- The Amityville Horror 1 99,- Wuthering heights 1 49,- The Catcher in the Rye 1 99,- Jane Eyre 1 49,- Lord of the flies 1 99,- Strange case of Dr. Je... 1 49,- Frankenstein 1 49,- The Green Mile 1 99,- The Mask 1 99,- Moby Dick 1 94,- Jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå