SirEmanon Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Har nettopp fått bøkene; Norrøn religion - Myter, riter, samfunn - av Gro Steinsland Norrøne guder og myter av Lars M. Enoksen Det norrøne samfunnet av Jon V. Sigurdsson Så dere ser hva som opptar meg nå for tiden. Mye godt lesestoff som jeg skal kose meg med gjennom sommeren. Endret 29. juni 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Den Digitale Festning - Dan Brown Betalte 250 eller 350 for den (er sikker på at det var en av de to, men husker ikke helt sikkert). Kjøpte den på Norli. Lenke til kommentar
Gwiazda Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Henning Mankell - Den hvite løvinnen Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Tok med meg Dreams Made Flesh av Anne Bishop og Principles of Angels av Jaine Fenn fra Outland i går. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hvite Niggere av Ingvar Ambjørnsen og Besøket av Stig Sæterbakken. 212 kr tilsammen fra cdon Endret 9. juli 2009 av Stine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Ooh, Hvite Niggere er elsk! Ramla innom favorittbutikken min i dag. Ei bruktsjappe i Stavanger. Kom ut igjen med: "The Sword of Shannara", Terry Brooks - 20 kr "The Wishsong of Shannara", Terry Brooks - 20 kr "The First King of Shannara", Terry Brooks - 25 kr "Den siste revejakta", Ingvar Ambjørnsen - 25 kr Så ble det en svipptur innom Outland for å plukke opp: "Dragons of Winter Night", Margaret Weis & Tracy Hickman, 88 kr *happytard* edit: Totenkopf, you got it! Endret 11. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 ^ Løkkeboden? Mine siste innkjøp: *Twilight of the Gods: A Swedish Waffen-SS Volunteer's Experiences with 11th SS-Panzergrenadier Division Nordland, Eastern Front 1944-45 *Last Victory in Russia: The SS-Panzerkorps and Manstein's Kharkov Counteroffensive - February-March 1943 (George M. Nipe) *The Cruel Hunters - S.S.Sonderkommando Dirlewanger (French MacLean) *Tank Men (Robert Kershaw) *Scalped v4: Gravel in Your Gut *Punisher Max: v. 5 (innbundet) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Dø for meg - karen rose. Bra lesing. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Wash This Blood Clean from My Hand - Fred Vargas Creepers - David Morrell Long Lost - David Morrell On the Loose - Andrew Coburn (etter anbefaling av Ed Gorman) Cop Hater - Ed McBain (etter anbefaling av Elmore Leonard) Samaritan - Richard Price (etter anbefaling av Elmore Leonard) Alle Fra Play.com Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) * D-Day: The Battle for Normandy - Antony Beevor (innbundet) * Sniper on the Eastern Front: The Memoirs of Sepp Allerberger, Knight's Cross - Geoffrey Brooks (innbundet) Fikk endelig somlet meg til å bestille D-Day. Jeg har gledet meg lenge til denne, men har hatt så mange bøker foran i køen som måtte leses først. @ Totenkopf: Jeg holdt på å bestille "Twilight of the Gods" tidligere, men fornuften tok meg (har en lang kø med ting som skal leses først). Gi meg gjerne tilbakemelding om den er verdt kjøpet. Endret 12. juli 2009 av Pennywise Lenke til kommentar
g33ksn33k Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Barneregjeringen av Aleksander Melli 199,- på Libris, ei svært bra bok! Lenke til kommentar
Geogaddi Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Bret Easton Elis - Glamorama Chuck Palahniuk - Choke William Gibson - Neuromancer 200 kr på Ark Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 @ Totenkopf: Jeg holdt på å bestille "Twilight of the Gods" tidligere, men fornuften tok meg (har en lang kø med ting som skal leses først). Gi meg gjerne tilbakemelding om den er verdt kjøpet. Will do, men det kan godt ta en stund da jeg har om lag 300 bøker som skal leses først, har det med å kjøpe 3-4 nye for hver bok jeg leser. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 La meg synge deg stille sanger - Linda Olsson (ARK, Værnes flyplass, 199,-) A Confederacy of Dunces - John Kennedy Toole (ARK, Gardermoen lufthavn, 149,-) Sjöjungfrun - Camilla Läckberg (random svensk kiosk/veikro, 99,-) Sacrifice - S. J. Bolton (ARK, Gardermoen lufthavn, 99,-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Snubla inn på Norli, der var det salg og gode tider. Festival ble det visst kalt. Ingvar Ambjørnsen - Pelle og Proffen 8: Hevnen fra Himmelen, 99 kr Ingvar Ambjørnsen - Pelle og Proffen 10: Mordet på Aker Brygge, 99 kr Jean M. Auel - Hestenes dal, 40 kr Jean M. Auel - Mammutjegerne, 40 kr Så inn på Outland i min evige jakt på mer DragonLance. Margaret Weis & Tracy Hickman - Dragons of the Dwarven Depths (The Lost Chronicles vol. 01), 88 kr Godt fornøyd selv om jeg ikke fant alt jeg ville ha på Outland. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg vil også ha Hulebjørnens Klan-bøkene på tilbud!!! Kjøpte forresten The Host av Stephenie Meyer på Narvesen for 150 spenn. Lenke til kommentar
RedBowlingBallRuth Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Kjøpte The Shadow of the Wind av Carlos Ruiz Zafon, Mr. Darcy's Diary av Amanda Grange og The God Delusion av Richard Dawkins på Ark Pocket her om dagen. Hurra for gavekort! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 High Fidelity, Norli Bodø - 69,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå