L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Siste bok kjøpt var Clive Cussler - The Plague ship til 99kr på narvesen. Typsik Cussler action-adventure. Verken mer eller mindre. Man får akkurat det man forventer seg. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Kjøpte de tre første Halo-bøkene for 2-3 år siden. Helt greie bøker. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) H. C. Andersens Samlede Eventyr og Historier Umberto Eco - Rosens navn Roald Dahl - Onde sirkler Patrick Süskind - Parfymen Dean Koontz - Dark Rivers of the Heart. Lee Child - Fellen Henning Mankell - Silkeridderen Henning Mankell - Før frosten Frank Schätzing - The Swarm Diger vitsebok = dolektyre En til, noe Olufgreier til mamma. Har nettopp kommet hjem fra loppemarked. Endret 28. mars 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Stephen King writing as Richard Bachman - Blaze Kjøpt for 99,- på Gravdahl. Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Siste boka jeg kjøpte var "The Art of War" ;-) Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Chuck Palahniuk - Rant for 89,- og Edgar Allan Poe - Collected Stories and Poems for 299,- Begge på Gravdahl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Anne Bishop: Dreams made flesh, €5.76 Anne Bishop: Tangled Webs, €5.96 Margaret Weis & Tracy Hickman: Dragons of Autumn Twilight, €5.73 Mercedes Lackey & James Mallory: When Darkness Falls, €6.37 Alle fra TheBookDepository. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Karin Fossum: De gales hus Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Chuch Palahniuk - Haunted, 68,- J. D. Salinger - The Catcher in the Rye, 75,- Stephen Chbosky - The Perks of Being a Wallflower, 101,- The Lesser Key of Solomon, 125,- Alt fra tanum.no. Endret 13. april 2009 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 The Beatles - The illustrated Biography 4£ hos en platebutikk i London Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Gralsfortellingen av Chrétien de TroyesKong Arthur og hans riddere av Thomas Malory Goooode bøker . Selv om historien om Tristram og Iseult i Kong Arthur blir litt langdryg og usammenhengende. Liker du dem bør du lese Decameronen og Canterbury Tales. Jeg har allerede lest og kost meg meg Dekameronen og tittet litt på Canterybury Tales, så du traff godt med tipsene dine, selv om de ikke var nye for meg. Takk! Og jeg gleder meg til å lese de du kommenterte, ja. Jeg har lest litt av Chrétien de Troyes før samt en moderne rekonstruksjon av historien om Tristan og Isolde, og siden det gav mersmak, gleder jeg meg til å ta fatt på de nyinnkjøpte også. For å fortsett på middelalderlitteratur har jeg nettopp kjøpt: Marco Polos bok The Travels of Sir John Mandeville - mye samme som Marco Polo, bare mer fantastisk. Begge bøkene inspirerte Christofer Columbus og "Baudolino" av Umberto Eco. Beowulf Rolandskvadet - eldste franske boken. Handler om masse riddere som slakter sarasenere I samme stil har jeg Inferno av Dante, jeg burde vel lese resten av Den Guddommelige Komedie etter hvert, men det så litt kjedelig ut. Lurer så smått på om jeg skal kjøpe Nibelungenlied. Bøker fra middelalderen er gøy Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Axel Jensen - Epp Capris, pris: 129,- Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Morgan Kane- El Gringo for 79 kr på Ica Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Moon Palace av Paul Auster. 100 kroner / Amazon Infinite Jest av David Foster Wallace. 150 kroner / Amazon Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Ice-Cold in Alex av Christopher Landon. 135 kroner på Abebooks. Lenke til kommentar
mayday Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Siste kjøp var Alkymisten på Norli for 99 kr. Et godt kjøp som anbefales.. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Hannah Montana: Hemmeligheter (til datra mi) Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Siste boki eg kjøpte, var Ringdrotten, av J.R.R.Tolkien (altså Ringenes Herre på NYNORSK) Kjøpte ho i går. Har lest ferdig forordet, og no gler eg meg som f*en til å starta! Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 jan guilou - den indre fiende (runt 100-110 noe på nærvesen,paperback) ....og 15 morgan kane bøker på brukt bokhandeln. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Spillet (99,-) og Kroppsspråk (299,-) fra Bokklubben.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå