Lolla Palooza Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Gralsfortellingen av Chrétien de TroyesKong Arthur og hans riddere av Thomas Malory Goooode bøker . Selv om historien om Tristram og Iseult i Kong Arthur blir litt langdryg og usammenhengende. Liker du dem bør du lese Decameronen og Canterbury Tales. Jeg har allerede lest og kost meg meg Dekameronen og tittet litt på Canterybury Tales, så du traff godt med tipsene dine, selv om de ikke var nye for meg. Takk! Og jeg gleder meg til å lese de du kommenterte, ja. Jeg har lest litt av Chrétien de Troyes før samt en moderne rekonstruksjon av historien om Tristan og Isolde, og siden det gav mersmak, gleder jeg meg til å ta fatt på de nyinnkjøpte også. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 "Glimt av neste liv", nær-døden-opplevingar. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det mørke Tårn 1 og 2 samlet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Kjøpte meg: Fear and Loathing in Las Vegas av Hunter S. Thompson for £5.99 på Play.com Leste den ferdig på vei hjem så på flyplassen så kjøpte jeg: De velvillige av Jonathan Littell for Kr. 399,-. Så har jeg også bestilt: Fear and Loathing on the Campaign Trail '72 av Hunter S. Thompson for £5.99 på Play.com og The Curse of Lono av Hunter S. Thompson for Kr. 399,- på Bokkilden. Denne har 25-30 dagers leveringstid så da er jeg vel forhåpentligvis ferdig med de velvillige og Campaign Trail Blir en leselig jul på meg Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) The Melancholy Death of Oyster Boy av Tim Burton, 195,- The H.P. Lovecraft Collection, 300,- Begge fra bokkilden. Endret 25. desember 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Fallskjermjeger -arven etter kompani Linge av Anders Nilsen Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 The Tales of Beedle the Bard, 99,- På Notabene. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Siste boken jeg kjøpte var Eclipse i Twilight-serien, venter på at den skal komme i posten. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 The Exorsist av William Blatty. (ja, boken filmen er basert på.) Witchblade: Talons av John DeChancie Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Cujo av Stephen King Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Regnes watchmen som en bok? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Regnes watchmen som en bok? Er tegneserie den Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Ai, har glømt denne tråden litt ut... Fekk ingen bøker til jul, så eg måtte ordna meg sjølv. Eg tinga Et dukkehjem, av Ibsen, samt Svermen av Frank Schätzing. Vert spanande å få byrja på desse. Er for tida i gang med Kjeltringer, ei kriminalkrønike eg ga madammen til jul. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Salg på Ark, så ble jo litt shopping ... - Karine Haalands "Baller av stål, hjerte av gull" til 199 kr - Isabel Allendes "Inés, jeg elsker deg!" til 69 kr (har venta lenge på at denne skulle komme i pocket og på salg, stipendet tillater meg ikke å kjøpe hardcover) - Jan Wieses "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" til 99 kr Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 The Developmental Psychology of Music, av David J. Hargreaves. £19,99 på Play. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 The Silence of the Lambs - Thomas Harris. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Noen nylige innkjøp: Berlin Dance of Death Hitler's Private Library: The Books That Shaped His Life Angriff: The German Attack on Stalingrad in Photos Island of Fire: The Battle for the Barrikady Gun Factory in Stalingrad, November 1942 - February 1943 Last Laurels: The German Defence of Upper Silesia, January-May 1945 Stalingrad: Memories and Reassessments War Without Garlands: Operation Barbarossa 1941-1942 Marshal Zhukov at the Oder: The Decisive Battle for Berlin Blood Red Snow The Korsun Pocket: The Encirclement and Breakout of a German Army in the East, 1944 Hitler, 1889-1936: Hubris Hitler, 1936-1945: Nemesis The Battle of Berlin 1945 Victory Was Beyond Their Grasp: With the 272nd Volks-Grenadier Division from the Hurtgen Forest to the Heart of the Reich Blitzkrieg Unleashed: The German Invasion of Poland 1939 Bloody Streets: The Soviet Assault on Berlin, April 1945 Cirka 50/50 innbundet og pocket Endret 25. januar 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Bestillte akkurat Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry into Values av Robert M. Pirsig på amazon. Pluss noen tekniske bøker. Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Bøkene jeg har kjøpt siden jul: Muriel Barberry - Pinnsvinets eleganse Dette er historien om Renée og Paloma og deres vei ut av ensomheten. Mulig på topp 10 av bøker jeg har lest. Anna Kavan - Ice. Jeg hadde aldri hørt om henne før, men boken virket, og virker hittil VELDIG interessant. Hadde dessuten aldri hørt om sjangeren "slipstream", så da ble jeg nesten nødt til å kjøpe denne boken. Steven Erikson - Gardens of the Moon Fantasy serie som kan bli en stor opplevelse. Oscar Wilde - Bildet av Dorian Gray Trenger vel ingen introduksjon? Har lest denne før, men følte at den fortjente en plass i hylla. Endret 1. februar 2009 av macros. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 A Clockwork Orange for 99 kroner på cdon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå