Chicharito Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøpte Shantaram etter en at jeg hørte hva den handlet om. Lest rundt 100 sider nå og liker den sålangt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Evas øye av Karin Fossum. 49,- på bokklubben (egentlig 99,-), hadde gavekort på 50,- Endret 16. oktober 2008 av Stine Lenke til kommentar
Benor Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøpte "Bly" av Lars Saabye Christensen. Slitsomme greier. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvor Mange Brystvorter Har BUSH av Noel Botham Lenke til kommentar
TheBlow Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Beatles av Lars Saabye Christensen. Kan ikke si jeg er så veldig imponert sålangt.. Lenke til kommentar
Kanchelskis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Remember Me - Lesley Pearse The Forgotten Garden - Kate Morton The Natashas (The new global sex trade) - Victor Malarek Blood River - Tim Butcher Alle kjøpt fra Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ? Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var en tur på Outland og brukte opp litt av pengene jeg fikk av tante i bursdagsgave. R.A. Salvatores "The Lone Drow" og "The Two Swords", Terry Brooks' "The Elves of Cintra" og Aaron Rosenberg og Christie Goldens "World of Warcraft: Beyond the Dark Portal". Alle til 88 kr. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ? Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall var jeg deg ville jeg lest frelseren først... beste boka. du bør lese snømannen sist, ettersom den røper ganske mye av det som skjer i de tidligere bøkene. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ? Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall var jeg deg ville jeg lest frelseren først... beste boka. du bør lese snømannen sist, ettersom den røper ganske mye av det som skjer i de tidligere bøkene. Bør man heller ikke begynne fra bok nr. 1 og lese dem i rekkefølge? Holder på med den første nå (Flaggermusmannen) og liker det jeg har lest. Kun lest ca. 100 sider, men ting begynner å bli spennende. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har hørt en god del godt om bøkene, men lurer på om det er verdt tiden og pengene... Burde jeg ta sjansen å kjøpe de 2 første bøkene, så heller se om jeg får gitt bort/selt de andre om serien ikke faller i smak? Eller.. ? Har svake sider når det gjelder "å velge"... S: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 kjøpte nettopp the atheist universe Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk endelig somla meg til å kjøpe 1001 filmer du må se før du dør. Betalte 99,- for den på COOP Obs. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk endelig somla meg til å kjøpe 1001 filmer du må se før du dør.Betalte 99,- for den på COOP Obs. Og du har mye godt i vente Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 The President's Vampire : Strange-But-True Tales of the United States of America. THE PRESIDENT'S VAMPIRE is proof positive that an inordinate number of very strange things happen from sea to shining sea in the place known as the United States of America. It contains scrupulously documented accounts of ghosts, monsters, murderers, and hoaxes so improbable they will fascinate believers, skeptics, and anyone interested in the more obscure corners of American history and culture. Fikk den i gave. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folkeslag i verden(egentleg til dotra mi, men har lyst å kika på den eg og...) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk True Enough: Learning to Live in a Post-Fact Society av Farha Manjoo i posten for noen dager siden. In 2005, Stephen Colbert catapulted the word truthiness—the quality of an idea feeling true without any backup evidence—into the public consciousness. Boken virker veldig interessant. Bestilte den på bakgrunn av et intervju med forfatteren i kulturprogrammet Kobra på SVT. Lenke til kommentar
Layn Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ? Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall Jeg har i hvert fall lest 1 og 2(flaggermusmannen og kakkerlakkene), holder på med frelseren for øyeblikket.. Anbefaler Jo nesbø, spesielt frelseren av de jeg har lest.. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Frelseren og Rødstrupe er de to jeg liker best. Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Beatles av Lars Saabye Christensen. Kan ikke si jeg er så veldig imponert sålangt.. Den blir ikke noe bedre utover, men det vet du sikkert siden det er en måned siden du skrev det Siste boken jeg kjøpte er Pudd'n'head Wilson av Mark Twain, boken er mindre berømt enn Tom Sawyer og Huckleberry Finn, men veldig god så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå