bruker456281 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Den siste boka jeg kjøpte var 'The Children of Hùrin' (jeg er ALT for sent ute med å kjøpe denne) til 199,- på Outland i Trondheim. Så ble det så jeg kjøpte det siste heftet i Bone-serien! :-D Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvordan er Trudi Canavan bøker? Har lenge vurdert hun men har enda ikke bestemt meg. Og doh, jeg har ikke fått lest ferdig Soldier Son.... Mine siste innkjøp var de tre første bøkene i Horus Heresy Serien (warhammer 40k) og Pillars of the Earth av Ken Follett Det kan jeg ikke svare på før jeg har fått bøkene, men ut ifra de jeg har snakket med, er det god kvalitet, men også veldig lettleslige. Tenkte jeg skulle ta med noe "nytt" og "enkelt" oppi noe av det mer avanserte. Da har jeg lest de 2 første bøkene ferdig, og kommet godt igang med den siste. Må si meg positivt overrasket, er bøker jeg fint kan anbefale til andre. Lenke til kommentar
ladybug Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Da var 6 bøker på vei i posten, så har man noe å gjøre i påsken også "World War Z" - Max Brooks "Lord of the Flies" - William Golding "Choke" - Chuck Palahniuk "Fight Club" - Chuck Palahniuk "Heart of Darkness" - Joseph Conrad "Roald Dahls beste" - Roald Dahl Til sammen kom det på 580,- Endret 12. mars 2008 av ladybug Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Det var vel "Ulf got big tits" av Kjell Emil Skurtræsker. prisen var vel 12,50 på Nille Endret 16. mars 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
Elij Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) "The Gospel of the Flying Spaghetti Monster" av Bobby Henderson -In the beginning was the Word, and the Word was "Arrgh" Ark, tror jeg det var. Pris 129. Endret 18. mars 2008 av Elij Lenke til kommentar
Ninjimi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den tredje boka i Twilight serien, Eclipse av Stephanie Meyer. Fantastisk serie :3. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Den siste boken har jeg forhåpentligvis ikke kjøpt ennå.. Det var vel en fagbok, tenker jeg. Ikke spesielt spennende for utenforstående. Men for litt siden kjøpte jeg en eller annen tysk roman som jeg så vidt har begynt på (mest for å vedlikeholde tyskferdighetene). Jeg husker hverken tittel eller forfatter, men jeg tror den handler om en dobbeltgjenger eller noe slikt. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kjøpte Iliaden og Odyseen igår. Er gøy å lese litt eldre litteratur Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg bestilte nettopp noen bøker fra haugenbok.no: De besatte av Fjodor Dostojevskij, 79 kroner Menon av Platon, 49 kroner Onde fabler av Pär Lagerkvist, 69 kroner Terje Vigen av Henrik Ibsen, 29 kroner Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Raska med meg en flott samlebok med Carrie, 'Salem's Lot og The Shining av Stephen King for 199 på Outland i Østbanehallen på lørdag. Mest for å få lest The Shining, de to andre har jeg vært gjennom før, og kun 'Salem's Lot frister til gjentagelse. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bestilte nettopp en håndfull bøker fra amazon.com: The Riftwar Saga, av Raymond E. Feist (fantastisk serie, for dere som liker fantasy): "Magician: Master" "Magician: Apprentice" Skulle vært 1 til innimellom her, men den har jeg allerede. "A Darkness at Sethanon" 2 bøker fra The Serpentwar Saga, også av Raymond E. Feist: "The King's Buccaneer" "Prince of the Blood, 15th Anniversary Edition" + "The Walking Dead Volume 8: Made To Suffer" av Robert Kirkman m.fl. Totalt, ca. 350 kr med frakt. Bestilte dog fra amazon.com, er det slik at frakten er billigere fra amazon.co.uk? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bestilte Harry Potter and the Philosopher's Stone fra bokklubben.no i går, til 178,- (egentlig 180, men hadde 2 kr til gode på et gavekort ). Og dermed var Harry Potter-samlinga komplett, ironisk nok med den første boka sist. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Snorres Kongesagaer. 1889-utgaven. Samt Spesialversjonen av Children of Hurin, på engelsk. Endret 6. april 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg kjøpte 1001 Album du må høre før du dør, anbefaler den til alle som er interesserte i musikk. Står mye info om artister og deres album. Er strålene fornøyd med kjøpet, med mange timer med god lesning! EDIT: La med bilde (Hank von Helvete i Torbonegro <3) Endret 6. april 2008 av fedi Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 The Practical Art of Motion Picture Sound, Third Edition (Paperback) for 251.70,- på amazon.com Det blir spennende å se hva som står i den, da det ikke er lett å tilegne seg noen informasjon om lydopptakere osv på nett. Lenke til kommentar
olga1979 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 "Muskat" av Kristin Valla. 29 kroner. En liten perle. Kjøper forsåvidt svært lite litteratur, anmeldereksemplar rox my world.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Den siste jeg kjøpte het "The blade itself" av Joe Abercrombie, en bok jeg aldri hadde hørt noe om før jeg kom inn på Outland i Østbanehallen.. Linky-clicky Lenke til kommentar
Diamanten Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Historien om Europa 1, 2, 3 og 4 av Karsten Alnæs, og "Et glass melk takk" av Herbjørg Wassmo Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Velkommen til forumet Jeg har nettopp bestilt meg den siste boken i "A song of ice and fire". Den skulle vært her i April, men kommer i september Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen av de siste bøkene som jeg har kjøpt: Jim Butcher - Small Favor, 10. boka i the Dresden Files serien Rob Thurman - Nightlife, første boka i en dark fantasy serie Misty Massey - Mad Kestrel, bok med pirater, spenning og magi Kirsten & P.C. Cast - Chosen, 3. boka i House of Night vampyr serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå