tyby Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Er det noe galt at gutter bruker brunkrem? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ja det er veldig galt. Bli brun på den naturlige måten, selv om det er farligere. ...men mindre homofilt. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Lite pent med jenter med mye brunkrem, kan ikke tro at det vil se bedre ut på gutter. Selv i mindre mengder:/ (btw; selvbruningskrem eller brunkrem?) Endret 15. mars 2007 av repartee Lenke til kommentar
tyby Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Lite pent med jenter med mye brunkrem, kan ikke tro at det vil se bedre ut på gutter. Selv i mindre mengder:/ (btw; selvbruningskrem eller brunkrem?) 8164446[/snapback] Vanlig brunkrem.. går fint på gutter i små mengder som du sa;) ikke selvbruning... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Lite pent med jenter med mye brunkrem, kan ikke tro at det vil se bedre ut på gutter. Selv i mindre mengder:/ (btw; selvbruningskrem eller brunkrem?) 8164446[/snapback] Vanlig brunkrem.. går fint på gutter i små mengder som du sa;) ikke selvbruning... 8164463[/snapback] Hvor sa repartee at det gikk fint på gutter i små mengder? Endret 15. mars 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 "Gutter" jeg ser med brunkrem spytter jeg på. ...Eller ikke. Men tro meg, jeg har lyst. Lenke til kommentar
tyby Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 "Gutter" jeg ser med brunkrem spytter jeg på. ...Eller ikke. Men tro meg, jeg har lyst. 8164494[/snapback] Hahah, du sier så Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 at gutter bruker brunkrem er noe av det værste jeg ser Da blir det bare litt for femi , enkelt og greit Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Broren min bruker brunkrem og er langt fra homo og drar langt fler damer enn meg ivertfal Synes gutter burde få lov til å bruke brunkrem hvis de vil, er helt opp til dem. Men jeg synes brunkrem ser unaturlig ut. Foretrekker solarium Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Man trenger ikke være homo for å bruke brunkrem, men det er ikke akkurat spesielt maskulint... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg ser ikke noe galt i at gutter bruker brunkrem. Si hva dere vil om lite maskulinitet osv, men jeg har flere kompiser som bruker det og han ene er mer beinhard enn 98 % av verdens befolkning - Norwegian SOF. Jeg bruker det ikke selv, men jeg har faktisk tre tuber. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke noe i veien for at gutter kan bruke brunkrem, bare de lærer seg å legge den riktig, og at det ser sånn nogen lunde naturlig ut. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Må si at selvbruningskrem er mer aktuelt enn brunkrem, brunkrem assosierer jeg med godt voksne damer. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Selvbruningskrem og solarium er for veldig jålete kvinner, spør du meg. Bor på Oslo vest og her er den nok av gutter/menn som er konstant brune året rundt. Ser også godt hvem som har ligget i solarium litt for mye. Ulekkert med jenter på 25 år som har hud som ei på 40 På min forrige jobb var det ei dame på rundt 35 år som klagde på at hun hadde så mange rynker. Hun skyldte på at hun var arvelig disponert fra sin mor. Greit nok, men dama var brun året rundt og sa selv at hun elsket å være i solen. Kombinert med 20-års røyking er det ikke rart at hun hadde et ansikt som en rosin. :!: Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Brunkrem på gutter er litt tvilsomt imo. Alle jeg har sett med det er jo tross alt gay og da. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Gutten min over her, du vet bare om 3-4 stykker som klarer det godt. Vet du om alle som bruker brunkrem? Neppe. Det er ikke sa vanskelig hvis man bruker en god brunkrem og litt teknikk. Det er overhodet intet galt med brunkrem for gutter. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg har lite i mot gutter som bruker brunkrem. Samtidig som at gutten får en fiinfin brunfarge (som regel) så dekker han også til ugjevnheter som kviser o.l. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Bryr meg ikke spesiellt om det. Har sett noen skrekkeksempler på hvordan det IKKE skal gjøres, men det er mer deres problem enn mitt. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg ser ikke noe galt i at gutter bruker brunkrem. Si hva dere vil om lite maskulinitet osv, men jeg har flere kompiser som bruker det og han ene er mer beinhard enn 98 % av verdens befolkning.8167780[/snapback] Mhm. Det er merkelig at så mange på dette forumet setter likhetstegn mellom utseendebevisthet og mangel på maskulinitet. Er det sånn at jo bleikere og mer likegyldig man er til hvordan man ser ut jo mer maskulin er man? Jeg bruker ikke brunkrem selv, men mener at så lenge folk klarer å påføre det så det ser greit og nogenlunde naturlig ut ser jeg ikke noe problem med at de gjør det. Så lenge man unngår den gul/oransje-looken er det helt greit. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Ikke noe i veien for at gutter kan bruke brunkrem, bare de lærer seg å legge den riktig, og at det ser sånn nogen lunde naturlig ut. 8168568[/snapback] Brunkrem ser ikke naturlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå