dabooo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hva er forskjellen når man skal klokke disse? har en E6700 selv så vil vite litt hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 du går in i bois og finner FSB som jeg ike vet hva er og stiller dne opp litt så har du klokket ENDRE EMNE TITÈLEN! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 du går in i bois og finner FSB som jeg ike vet hva er og stiller dne opp litt så har du klokketENDRE EMNE TITÈLEN! 8176605[/snapback] No offense skyline, men bruk ca. 1 min lenger neste gang du skriver et innlegg. On topic: Det er ikke noe forskjell når du skal klokke de. E6700-er skal visstnok ha bedre kjerner enn E6600, og skal vel i teorien kunne klokkes lengre, men det stemmer sjeldent. Begge to kjører 266MHz originalt. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) du går in i bois og finner FSB som jeg ike vet hva er og stiller dne opp litt så har du klokketENDRE EMNE TITÈLEN! 8176605[/snapback] skyline, er du ikke litt ung til å drikke? eller løp du mot toalettet mens du skrev svaret på tastaturet? Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 nei jeg ble sur siden emne tittelen må skiftes, drukket? jeg er da for ung til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå