Gå til innhold

Linkin Park tråden


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linkin Park skuffet, håper bare ikke Chris Cornell skuffer med sitt nye soloalbum som egentlig skulle ha komt ut i Mai. (kommer i Juni tror jeg)

8548048[/snapback]

 

Den nye cd'en er jo ikke dårlig, men det er jo helt forskjellig fra før. Hvor bra man syntes den nye cd'en er går også etter hvilken sjanger du liker.

Det er mye mere voksen musikk. Folk jeg kjenner som syntes LP lagde vemmelig musikk før, likte sangene fra MTM ganske bra...

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Linkin Park skuffet, håper bare ikke Chris Cornell skuffer med sitt nye soloalbum som egentlig skulle ha komt ut i Mai. (kommer i Juni tror jeg)

8548048[/snapback]

 

Den nye cd'en er jo ikke dårlig, men det er jo helt forskjellig fra før. Hvor bra man syntes den nye cd'en er går også etter hvilken sjanger du liker.

Det er mye mere voksen musikk. Folk jeg kjenner som syntes LP lagde vemmelig musikk før, likte sangene fra MTM ganske bra...

8549545[/snapback]

 

Jeg liker pop-rock veldig godt, så det skal ikke stå på det.

 

De har mistet særpreget sitt, de lager rett og slett ikke bra nok musikk.

Lenke til kommentar
Ille at de har forandret helt stil. Regnet med noe allà det de har sluppet før jeg. Men neida. Satt bare å måpte. Makan til møl. En sang på hele albumet jeg likte. Nei å Nei, skal ærlig tilstå jeg er litt skuffet nå ja........

8557973[/snapback]

Ja, nå er liksom ikke linkin park så unikt lenger :hrm:

Lenke til kommentar

Etter å ha lagt albumet synke inn noen dager, og hørt mye på det,

er da min mening at albumet er meget bra! Bra spillt inn, det er

tydelig at de har lagt mye vekt på "sounden" :)

 

My weapon of choice? "Shadow of the day" Håper jeg får ha denne for

megselv, uten at de blir singel osv av den.

Lenke til kommentar

Men når dem har sagt at dem har skiftet musikk-stil for 2 måneder siden og man blir skuffet, så er man ikke akkurat patent. Treig i "hue"

 

 

"There's still a hip-hop element to us, and there'll always be. But we've really moved away from anything that sounds like nu-metal. I know that we kind of helped create, I guess, the sound of that genre, but I hate that genre."

 

-- Linkin Park's Chester Bennington --Fra Billboard.com

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
"There's still a hip-hop element to us, and there'll always be. But we've really moved away from anything that sounds like nu-metal. I know that we kind of helped create, I guess, the sound of that genre, but I hate that genre."

 

-- Linkin Park's Chester Bennington --Fra Billboard.com

 

Honnør til gutta for å ha kommet seg mange steg videre, vekk fra den utvannede og mildt sagt elendige nu-metal sjangeren.

 

Jeg skal ikke påstå at disse nye låtene er kjempebra alle sammen, mye på denne skiva som er litt... kjedelig og ordinært. Det skal likevel bli spennende å se hvordan de vil utvikle seg videre.

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
"There's still a hip-hop element to us, and there'll always be. But we've really moved away from anything that sounds like nu-metal. I know that we kind of helped create, I guess, the sound of that genre, but I hate that genre."

 

-- Linkin Park's Chester Bennington --Fra Billboard.com

 

Honnør til gutta for å ha kommet seg mange steg videre, vekk fra den utvannede og mildt sagt elendige nu-metal sjangeren.

 

Jeg skal ikke påstå at disse nye låtene er kjempebra alle sammen, mye på denne skiva som er litt... kjedelig og ordinært. Det skal likevel bli spennende å se hvordan de vil utvikle seg videre.

8596511[/snapback]

 

Egentlig så er jeg enig med at Nu-Metal er dårlig, men akurat LP er dritbra

Lenke til kommentar
hm.      *løpe ut å skjekke posten klar for å bli skuffet***  !

8596471[/snapback]

 

jeg hadde rett.. jeg ble skuffet.. i stedet for noe fra linkin park, fikk jeg bare noe fra tannlegen :( wihuu

 

 

 

 

det er ikke noen som har fått tak i sangen "no roads left" ?

 

edit: Post kommer vel ikke på en søndag? så jeg må vente til mandag :(

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
hm.      *løpe ut å skjekke posten klar for å bli skuffet***  !

8596471[/snapback]

 

jeg hadde rett.. jeg ble skuffet.. i stedet for noe fra linkin park, fikk jeg bare noe fra tannlegen :( wihuu

 

 

 

 

det er ikke noen som har fått tak i sangen "no roads left" ?

 

edit: Post kommer vel ikke på en søndag? så jeg må vente til mandag :(

8596643[/snapback]

 

Bestilte du fra Platekompaniet?

Det gjorde jeg og fikk den i dag. Det sto at den skulle være til salgs fra den 14 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...