unwill Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er ledige billetter i Sverige. Koster 700 SEK per stk. Link 8447392[/snapback] Er dette "offisielle" billetter eller selges det privat? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er ikke sikker, men det ser ut som om man kan selge sine egne billetter på den siden. Jeg tror uansett ikke at du finner noe billigere. Dette står det på førstesiden: Ticket2 er Nordens ledende markedsplass hvor du kan kjøpe og selge billetter til konserter, musikaler, fotball og mye annet. Gå ikke glipp av sjansen til å kjøpe engelske, italienske og spanske fotballbilletter!Vi kontrollerer alle selgere, slik at du som kjøper kan føle deg trygg. Billettene blir sendt med rekommandert brev eller bud, og vi formidler betalingen på sikker måte. ALLE PRISER ER I SVENSKE KRONER Det så ut som en ganske godt organisert side, så det er vel ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ok, takk, jeg tenkte ikke på at det var dyrt, men var redd for falske billetter eller svindler. Blir en veldig skipt tur dersom jeg planlegger det her og vi ikke får vært på konserten. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 lurer på om jeg vil dra dit.. hmm. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Linkin park har sluppet en ny "prøve sang" Linkin Park - Given up Minnet meg litt om qwerty... Gleder meg til å høre resten..... Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Og enda en..? Valetine's Day - Selv om den er instrumental Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Linkin park har sluppet en ny "prøve sang" Linkin Park - Given up Minnet meg litt om qwerty... Gleder meg til å høre resten..... 8467641[/snapback] AWESOME Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Og enda en..?Valetine's Day - Selv om den er instrumental 8468331[/snapback] valentines day er ikke linkin park Ikke denne versjonen av den Det er en annen fyr som har laga den. Han har myspace og noe sånnt, men husker ikke URL. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 En 1 minutt versjon av "Given Up" Linkin park - Given Up 1 minutt Elsker skrikingen til Chester i denne sangen.. Lyst og fint Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 var ikke den beste sangen jeg har hørt for å si det sånn (given up)! får høre på hele når plata kommer ut og se om jeg skifter mening Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 det er syyyyyyyyyyyk skriking på den da =/ sinnsykt lyse toner han tar på slutten der. . *beundre* Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) det er syyyyyyyyyyyk skriking på den da =/ sinnsykt lyse toner han tar på slutten der. . *beundre* 8490085[/snapback] Given up hørtes litt mere ut som "GAMLE" Linkin Park som vi er vant til. 2 min lang snipp av Given Up: http://www.youtube.com/profile?user=Jujin2 Bleed It Out 6 sek: http://www.youtube.com/watch?v=3V3onSR4gB0 Linkin Park-In Pieces 29 sek: http://www.youtube.com/results?search_quer...2&search=Search Litt fakta om sangene på MTM: http://www.youtube.com/watch?v=PLG_Amicn5o Noen som har hørt noe om når solo-prosjektet til Chester Bennington kommer ut? (Dead By Sunrise, eller noe sånt) Fort Minor ble litt vel mye rap men High Road, Belive Me og Red To Black var ganske brae sanger. Endret 29. april 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ohhh, Denne Imponerte my mer enn "What I`ve Done".. Kanskje CD`en blir bedre en jeg trodde.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 i dag spillte de nye sanger på en konsert i berlin *ventepåyoutube* Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 i dag spillte de nye sanger på en konsert i berlin *ventepåyoutube* 8494434[/snapback] Sanger fra MTM fra konserten i Berlin 28.04.2007: No More Sorrow: ---------------------------------------------------------------- 2 min og 52 sek av Given Up: http://www.youtube.com/watch?v=N2VyMXm2WVI...related&search= Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 me like <333 Likte ikke no more sorrow med en gang =/ men liker den bedre og bedre hver gang jeg hører den <33 Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Nice... No more sorrow <3 gleder meg til å høre den i bedre kvalitet... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Klarer nesten ikke å vente lenger! HELE 15 dager ( 22,368 min til cd'en kommer) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hmm, si meg en ting. har linkinpark skifta "image" ?? sånn Rock/metall aktig sry hvis jeg er litt sein.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 de har skiftet litt retning på musikken ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå