.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 nå har de jo skiftet musikk-stilen helt! en blanding av Muse og My Chemical Romance Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvem sanger av Linkin Park syntes dere at er blant topp 3 Mine topp 3: -In The End -Faint -Numb 8312501[/snapback] hmm akkurat nå er det vel: -what I've done(helt hekta ) -numb(blir aldri lei ) -In the end Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg simpelthen elsker Hybrid Theory og Meteora albumene, og selv om jeg mener de var/er dominerende i sin sjanger, så liker jeg faktisk deres nye stil i tillegg. Gleder meg villt til det nye albumet dems. Ang topp 3 sanger: 1) With You (Reanmiation versjonen, Wth>You eller no sånt) 2) Numb 3) A Place for My Head Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 nå har de jo skiftet musikk-stilen helt! en blanding av Muse og My Chemical Romance 8336889[/snapback] Jeg har nettopp hørte det. Det er en DÅRLIG beskrivelse. Hører INGEN likheter mellom de bandene. Hvis en først skal dra paraleller så er det til Nickelback. Det er ingen diskusjon om de er metal lenger(en typisk krangel) de har virkelig tatt steget fremover(eller skal jeg si: bakover?) til fulstendig tam kjedelige uinteressang Nickelback-aktig amerikanske rock band. Var forresten nettopp i statene, gu hvor kjedelig det er å høre på "rock" radioene deres alt utenom den ene eller andre Tool eller Rage Against The Machine sangen som er av og til der så er det alt samme røkla. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 nyeste skiven til linkin park er forferdelig!! skru ned forhåpningene, dette blir årete skuffelse. dårlig produksjon og stemmen til vokalisten har fått en ny sound. ikke bra. ikke mye brøøl her! 8230827[/snapback] Linkin Park har sagt på forhånd at dem har "skiftet" musikkstilen og at det skulle bli litt mer som fort minor, classic rock og funk eller no sånt 8233697[/snapback] Hørte akkurat på "What I've done", likte videoen, men de har virkelig forandret seg. Tror nok ikke at jeg kommer til å kjøpte dette albumet. Favorittene mine er for så vidt Papercut og Faint. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er svært liten fan av nu-metal, men Hybrid Theory er et album jeg faktisk liker ganske godt, og hørte veeeldig mye på da det kom ut. Er en stund siden jeg har hørt på det nå, men tar det frem i tide og utide, ikke verst. Det som kom etterpå - Reanimation, Meteora, Live In Texas - er helt okei musikk, men ikke noe jeg ville kjøpt. What I've Done var slett ikke verst. Ikke akkurat en milepæl i musikkhistorien, men i aller høyeste grad hørbar. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg av Minutes to Midnight egentlig, men ser frem til å høre det. Dersom albumet står i stil med singelen, så lover det iallfall bra for mitt vedkommende, som heller foretrekker mer klassisk rocke-musikk enn nu-metal. Og kudos til Linkin Park for å faktisk ha et vettugt og svært viktig og aktuelt budskap på hjertet, fremfor en del annet de har skrevet. Virker som de har vokst en del, iallfall på det området. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men døm ikke den nye cd'en før dere har hørt flere sanger. Og det med ny musikkstil er at de ville komme videre til neste nivå og gjøre noe nytt Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 må bare nevne det her jeg. når jeg var ferdig i 7 klassen skulle vi ha skole avslutning, og meg og en kamerat av meg lagde om til skole verson med helt nyt tekst og på norsk av in the end. var flaut dt, for ingen av oss har sang stemme i det hele tatt Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hm.. Syns jeg ser en likhet i stil-skifte her.. Noen som husker når Seigmenn "plutselig" ble kledd opp i pvc /lakk og lær? Fikk litt den vibben av videoen iallefall.. Nei, albumet skal kjøpes. Som de forrige albumene, så trengs de sikkert litt tilvenning, regner med de blir en sinnsyk hype etter albumet er sluppet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hmm ser att det er noen som har lagt ut falske sanger fra minutes to midnight på internett, ikke la dere lure Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 hmm ser att det er noen som har lagt ut falske sanger fra minutes to midnight på internett, ikke la dere lure 8343240[/snapback] ja. de har vært der siden navnet "minutes to midnight" først ble offentliggjort. Syyykt mange som har latt seg lure av det. Hvertfall hvist man har fulgt med på linkin park sitt eget forum.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg må ærlig talt si at jeg er litt skuffet av "What I've Done". Håper ikke plata følger opp i den samme stilen. QWERTY var en sang som fikk meg til å bli kjempeglad og jeg håpte på at hele Minutes to Midnight ble i den duren. Men nå er jeg sannelig ikke sikker. Men det er jo typisk for singler at de er litt kjedelige. Sad, but true. Plata skal likevel kjøpes, såpass bra er de uansett. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 stemmer det.. Singler er ofte de sangene man går fortest lei av . Enkle simple sanger ofte. Lette å lære, fengende, men ikke dype nok. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) stemmer det.. Singler er ofte de sangene man går fortest lei av . Enkle simple sanger ofte. Lette å lære, fengende, men ikke dype nok. 8346464[/snapback] I vert fall så bruker den første singelen fra cd'en å være bra men den typen man går fort lei (som du sier). F.eks Somwhere I Belong var bra men gikk fort lei sangen Endret 14. april 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
SilleQ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg gleder meg til MTM kommer ut! Selv om jeg blir litt smålei meg hver gang det blir minnet på om at stilen er forandret, så gleder jeg meg. Det er jo Linkin Park, trossalt - Favorittbandet mitt. <3 Nå er jeg jo bra lei av alle de gamle sangene deres. Men jeg har en favorittliste: - Hit the Floor - Papercut - Figure 0.9 Eller noe i den duren Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mine favoriter er : One Step Closer A place for my head Numb + alle andre. Lenke til kommentar
Skrufkongen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det eneste albumet til Linkin Park som har fenget meg, er Meteora. Likte måten den platen var gjennomført og bygget oppå (merk. denne platen finnes i min platesamling ) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hørte på de da jeg var fjortiss, Hybrid Theory var helt kurant. Det eneste som hadde klasse over dem var Chester Bennington's stemme, både den rolige og skrikinga han dro i gang et par ganger. Så vidt jeg ser av den musikkvideoen har de blitt helt "emo", og Chester har mista alt særpreget sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå