Thor. Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Første lenken er nede på grunn av copyright Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kommer singelen imorgen ? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 vil tro den kommer i butikkene da ja? det er ikke bare på radio den kommer da? Ganske sikkert hele What I've Done (ikke fake) http://www.youtube.com/watch?v=fsFzYn2nhzA eller http://www.youtube.com/watch?v=VXSaF1fYWvQ 8287723[/snapback] den sangen har jeg hørt på i hele dag .. =P glemte å legge ut her .. sorry. menne.. legg merke til at den er ca 16 sekunder kortere enn den som kommer i morra er?!? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gleder meg til den nye CDen, håper den blir bra! Husker da Meteora kom ut, jeg var skikkelig skuffet første gang jeg hørte den. Likte den ikke i det hele tatt. Men hver gang jeg hørte den, vokse den på meg. Ble bare mer og mer glad i den. Synes nå at den er fullt på høyde med Hybrid Theory faktisk, og elsker begge CDene. Så selv om denne skuffer først (synes qwerty og what i've done er grei, men ikke fantastiske), skal jeg høre på de endel og kjøpe CDen. Regner med at jeg blir like glad i denne CDene som Meteora og Hybrid Theory Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Gleder meg til den nye CDen, håper den blir bra! Husker da Meteora kom ut, jeg var skikkelig skuffet første gang jeg hørte den. Likte den ikke i det hele tatt. Men hver gang jeg hørte den, vokse den på meg. Ble bare mer og mer glad i den. Synes nå at den er fullt på høyde med Hybrid Theory faktisk, og elsker begge CDene. Så selv om denne skuffer først (synes qwerty og what i've done er grei, men ikke fantastiske), skal jeg høre på de endel og kjøpe CDen. Regner med at jeg blir like glad i denne CDene som Meteora og Hybrid Theory 8288663[/snapback] Denne cd'en skal ikke bli like mye nu-metal. Uten en del beats og sånn og færre stemmer i bakgrunn. Men tror cd'en blir konge for det. Kanskje de blir mer som Adema og minner litt om dem? (liker dem godt å) Har tenkt til å bestille Minutes to Midnight Special Edition/ m DVD på Platekompaniet 219,- kr bare og 29 i porto Endret 1. april 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har tenkt til å bestille Minutes to Midnight Special Edition/ m DVD på Platekompaniet 219,- kr bare og 29 i porto 8289013[/snapback] takk for at du gav info om denne jeg forhåndsbestillte den Er det noen som vet noe om singelen kommer i butikken på lanseringsdatoen? eller får radiostasjoner den først? noen som vet om singelen er å få kjøpt i butikker nå?? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Her forsvant litt spam... Geir Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 En del poster har blitt slått sammen. Folk må lære seg å bruke -knappen istedenfor å bumpe såpass ekstremt som vi har sett i tråden her. Det blir ganske rotete hvis alle skal bumpe sånn hele tida. Moderering skal ikke kommenteres. Send en PM. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) "What I've Done" is the lead single from Linkin Park's upcoming third album Minutes to Midnight. It had its first radio play on April 1, 2007, and was digitally released on April 2, 2007. The CD Single will be released on April 30, 2007. Fra Wikipedia Ifølge wikipedia skal ikke singelen være til salg før 30.april men kom på radio 2.april Endret 2. april 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 var ikke det litt seint å slippe singelen? :S Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Musikkvideoen: http://www.youtube.com/watch?v=J56oIkQ3eBw eller http://www.youtube.com/watch?v=hwCW-xGChB8 Ganske sikkert ekte Flere av musikkvideoene er blitt stengt av warner bros så vær kjapp så dere kan få se den Endret 2. april 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bra video må jeg si. Ganske "politisk". Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 De videoene ble jo fjernet fortere enn svint... Men fant en som funket. Var ganske politisk kan man si. Minnet litt om den til Green Day og U2, The saints are coming. Likte ikke helt Chester i de trange svarte klærene da Men sangen er helt konge, så bryr meg lite. Gleder meg til denne CDen, tror den blir helt rå! Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nå har de hvertfall greid å sperre alle på youtube:) Liker egentlig den nye stilen litt, men savner rappen sammen med chesters stemme Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Nå har de hvertfall greid å sperre alle på youtube:) Liker egentlig den nye stilen litt, men savner rappen sammen med chesters stemme 8296786[/snapback] den kommer. . den kommer .. . Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Covret er her: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 EDIT: Funker ikke får ikke fikset Endret 3. april 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den linken fungerte ikke, denne derimot: http://www.cdon.com/image_front_back.phtml...8Album%29&cat=1 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 eller bare gå inn på www.linkinpark.com . . så ser man coveret OG hører sangen i tillegg <33 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg må si at den sangen faktisk ikke høres så dum ut Hva var releasedatoen sa dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå