Haawy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) A Thousand Suns er nå på Spotify! http://open.spotify.com/album/5uvXx5ZQswNRFCdHR521YZ Edit: Er visst bare for Premium brukere Endret 10. september 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hørte mye på dette bandet før, og selv om jeg nå har vokst ifra det, så benekter jeg ikke at de har lagt god musikk. Men syns det gode de har lagt kommer fra Meteora og Hybrid Theory. Ble skuffet over Minutes to Midnight når den plata kom ut, og når jeg hørte catalyst trodde jeg nesten sangen bare var kødd fra linkin parks side. Hørt igjennom det nye på youtube nå, og må si at jeg synes det er trist at de lager slik musikk som dette nå. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Synes the catalyst er bra jeg Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Helt enig at den er bra, men albumet har mange sanger som er bedre! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 har ikke hørt alle Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg synes ''A Thousands Suns'' er det beste albumet til LP. Disse sangene liker jeg best fra albumet: - Burning in the skies. - Iridescent. - Waiting for the end, the catalyst og the messenger. Jeg liker også - Hands Held High, Bleed it out, in pieces og NOT ALONE (Dritbra). Hvilke sanger liker dere best fra L P? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) De har så alt for mange, men Numb, Papercut, Crawling, Shadow of the Day og Waiting for the End må nok være noen av mine favoritter. Edit: Forresten, har du hørt noe på Hybrid Theory eller Meteora? Endret 19. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
fakeplastictrees Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har liksom ikke fått hørt på albumet enda, siden det ikke ligger åpent på Spotify. Ligger sangene på youtube? Jeg vet ikke om jeg tør å høre på det nesten, men det bør jo være bra. Har hørt forskjellig fra venner, tho. Favorittsanger, det må vel bli Hands Held High, Crawling, Session, In Pieces og kanskje My December.. (: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg liker ikke det nye linkin albumet.. Altfor tregt for meg.. Jeg savner sånt som faint, lying from you, papercut, one step closer som forøvrig er noen av favorittsangene mine til lp. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 I had to fallTo lose it allBut in the endIt doesn't even matter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå