TheMartine Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes de skylder Norge et besøk. Jeg kjente hjertet mitt slå sprekker da jeg hørte at de avlyste Norwegian Wood-konserten. Jævlig kjipt, altså =/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tviler. Blir nok for "lite". Det var vel en gang de planla å dra til Notwegian Wood men avbrøt det. Men de drar sikkert til Danmark og Sverige igjen. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med for "lite"? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Lite land og få fans hvis du sammenligner med andre land. 4,5 mill i Norge og da drar de heler til Tyskland, England, Spania også videre. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg tror ikke dem dropper Norge bare for det. Vi har jo hatt mange større band/artister på besøk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det vet jeg, men så er det jo f.eks veldig man Bruce Springsteen fans her i Norge i forhold hvis man skal ta ett eksempel. Hovedgrunnen til at de ikke kommer hit er nok fordi det blir for lite og de turneer ganske myerundt omkring i verden fra før av. De bruker jo først ta en tur i Amerika, så Europa og deretter Asia. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Men uansett da, jeg har virkelig inntrykk av at LP er en gjeng med veldig ålreite karer som ikke kun tenker profitt. Men så er det vel ikke bandet, men managementet, som styrer turnéplanene. Men om de én gang hadde tenkt seg hit, er det jo ikke umulig at de tenker den tanken en gang til. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tror ikke dem dropper Norge bare for det. Vi har jo hatt mange større band/artister på besøk. STØRRE ENN LINKIN PARK ? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Linkin Park kommer med ny sang den 18. mai! Sangen skal hete "New Divide" og skal være med i den nye Transformers filmen. Noen andre som gleder seg? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Føler jeg har vokst litt fra Linkin Park og de andre bandene jeg fulgte for et par år tilbake, men blir absolutt spennende å se (høre ). Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 New Divide er sluppet, kan høres på Linkin Parks hjemmeside. Jeg likte den, hva synes dere? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg likte den vedlig godt, og syntes Chester leverte veldig bra! Men jeg syntes kanskje at til den nye plata så burde de hente litt mer inspirasjon fra Meteora, og kanskje til og med tilbake til den gang de var Xero.... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Eneste jeg har å utsette er at den burde hatt Mike med rapping rundt midten, da det var scratching. Det hadde vært konge. Altså litt rapcore, sånn som før.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, det hadde vært fett! Men jeg syntes den "break downen" (veit ikke hva jeg skal kalle det) fungerte ganske greit og. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den nye sangen var helt grei og fin, men det er ikke den samme gnisten i den som i sangene fra Hybrid Theory. M2M og den er mer "voksen" mainstream musikk en tidlig Linkin Park, hvis man kan kalle det. Hybrid Theory vil alltid være det beste albumet. De har gått mer bort fra Nu-Metalen og Rapcoren, og til Hard-Rock. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 [...] De har gått mer bort fra Nu-Metalen og Rapcoren, og til Hard-Rock. Det er sant, jeg savner den gamle stilen, jeg. Det nye er ikke så spennende som de gamle låtene var. Miksen av mange forskjellige stilarter var noe av det jeg likte best ved LP, men de beveger seg jo stadig mer på en smal stil, sjangermessig. Forøvrig var "New Devide" helt grei, men ikke noe jeg kommer til å nynne på framover, akkurat. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 For en skitt låt. Kan vel ikke forvente annet fra den kanten. Trist at de skal få lov til å produsere låta til Transformers. Makan til møl. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ...sa han i et negativt toneleie, og avsluttet med en smiley. Hehe. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan noen nevne noen liknende band som LP? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Allmusic.com foreslår Evanescence, P.O.D., Incubus, Korn, Deftones, Breaking Benjamin, Papa Roach og en del andre. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Det var da veldig lenge siden det var noe aktivitet her! Det nye albumet deres "A Thousand Suns" kommer den 14. september og første singelen fra plata, "The Catalyst", kommer allerede på mandag. Jeg gleder meg! Edit: Her er en liten del av singelen: http://www.youtube.com/watch?v=RsRQQR6GHAE Endret 28. juli 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå