Gå til innhold

Linkin Park tråden


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linkin Park er jo grei musikk, men er litt enig i at det er mye 12-14 års musikk. husker jeg hørte på de fra 6. til 8. klasse. Da jeg gikk over til metallica

9403597[/snapback]

 

 

kanskje fordi det var da Linkin Park var mest populære? Da de kom med mest musikk?

 

Selvfølgelig blir man jo lei av musikk etter noen år. Noen hvertfall.

Lenke til kommentar
Linkin Park er jo grei musikk, men er litt enig i at det er mye 12-14 års musikk. husker jeg hørte på de fra 6. til 8. klasse. Da jeg gikk over til metallica

9403597[/snapback]

 

 

kanskje fordi det var da Linkin Park var mest populære? Da de kom med mest musikk?

 

Selvfølgelig blir man jo lei av musikk etter noen år. Noen hvertfall.

9403850[/snapback]

 

Har aldri hørt på Linkin Park fordi de var populære,men på grunn av at jeg liker musiken. Jeg var den første som er født i samme år som meg som begynte å høre på Linkin Park på skolen min.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
De skal gå i studio i november for å begynne på ny cd ;)

Og soloalbumet til Chester bennington er vel ferdig og kommer snart ut.

 

Niiice! Visste ikke at Chester jobbet med solo-stuff. Jeg elsker i hvert fall Fort Minor, så er spent på hvilken retning Chester går =)

 

Vurderer å oppdatere medlemskapet mitt i LPU også, man får jo faen så mye for pengene der. LP har alltid hatt flott design på merchen sin <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De skal gå i studio i november for å begynne på ny cd ;)

Og soloalbumet til Chester bennington er vel ferdig og kommer snart ut.

 

Niiice! Visste ikke at Chester jobbet med solo-stuff. Jeg elsker i hvert fall Fort Minor, så er spent på hvilken retning Chester går =)

 

Vurderer å oppdatere medlemskapet mitt i LPU også, man får jo faen så mye for pengene der. LP har alltid hatt flott design på merchen sin <3

 

Chester sitt sideprosjekt Dead By Sunrise heller mer mot elektro tror jeg. Han samarbeider med Julien-K. Jeg veit ikke noe om soloalbumet hans, men har bare hørt litt av Let Down.

er en sang av Dead By Sunrise.

 

Forøvrig ser jeg at Linkin Park anonserer flere og flere konserter i Europa, noen mulighet for at de tar turen innom Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...