Cuneax Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Noen i denne tråden som er over 15 mon tro? 9400195[/snapback] Jeg er 22. Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Han vil sikkert framheve at få over femten faktisk finner glede i Linkin Park, og at det er musikk for "unger" i tolvårsalderen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Han vil sikkert framheve at få over femten faktisk finner glede i Linkin Park, og at det er musikk for "unger" i tolvårsalderen. 9400254[/snapback] Ganske tåpelig og grunnløst argument, med andre ord, som lett kan falsifiseres. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Indeed. 9400275[/snapback] Jeg begynte å høre på linkin park som 8-åring Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Noen i denne tråden som er over 15 mon tro? 9400195[/snapback] Ja, alle er sikkert over 15. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Linkin Park er jo grei musikk, men er litt enig i at det er mye 12-14 års musikk. husker jeg hørte på de fra 6. til 8. klasse. Da jeg gikk over til metallica Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg liker Linkin Park, hører på de akkurat nå, faktisk. Men hadde jeg visst at man ikke kan like de etter fylte 15 år, hadde jeg selvsagt ikke gjort det...... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Linkin Park er jo grei musikk, men er litt enig i at det er mye 12-14 års musikk. husker jeg hørte på de fra 6. til 8. klasse. Da jeg gikk over til metallica 9403597[/snapback] kanskje fordi det var da Linkin Park var mest populære? Da de kom med mest musikk? Selvfølgelig blir man jo lei av musikk etter noen år. Noen hvertfall. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Linkin Park er jo grei musikk, men er litt enig i at det er mye 12-14 års musikk. husker jeg hørte på de fra 6. til 8. klasse. Da jeg gikk over til metallica 9403597[/snapback] kanskje fordi det var da Linkin Park var mest populære? Da de kom med mest musikk? Selvfølgelig blir man jo lei av musikk etter noen år. Noen hvertfall. 9403850[/snapback] Har aldri hørt på Linkin Park fordi de var populære,men på grunn av at jeg liker musiken. Jeg var den første som er født i samme år som meg som begynte å høre på Linkin Park på skolen min. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg hører også på dem fordi jeg liker musikken. Men det jeg mente var at når et band er populært, så får man kanskje "oppdaget" bandet tidligere. Og etter hvert så dabber det litt av for personen. (som det tydelighvis er en del av som har dette som tilfelle) Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg startet å høre på Linkin Park siden det var den musikken jeg likte. Jeg bryr meg fint lite om hva folk mener om hva jeg hører på. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dere må høre denne ræva parodien. Begynte å le i starten Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 når er det nå given up kommer som singel igjen? Så på VG-lista her om dagen og så skulle de spille av en ny Linkin Park singel, men så kunne de ikke det fordi videoen var så fersk at den var på vei over atlanterhavet på et fly mens programmet gikk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 De skal gå i studio i november for å begynne på ny cd Og soloalbumet til Chester bennington er vel ferdig og kommer snart ut. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Linkin Park er en fantastisk sammensetting av musikk og poesi viss du hører etter og analyserer teksten, merker du at alt eg gjennomtenkt alt LP <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 De skal gå i studio i november for å begynne på ny cd Og soloalbumet til Chester bennington er vel ferdig og kommer snart ut. Niiice! Visste ikke at Chester jobbet med solo-stuff. Jeg elsker i hvert fall Fort Minor, så er spent på hvilken retning Chester går =) Vurderer å oppdatere medlemskapet mitt i LPU også, man får jo faen så mye for pengene der. LP har alltid hatt flott design på merchen sin <3 Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Chester har side prosjektet dead by sunrise Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 De skal gå i studio i november for å begynne på ny cd Og soloalbumet til Chester bennington er vel ferdig og kommer snart ut. Niiice! Visste ikke at Chester jobbet med solo-stuff. Jeg elsker i hvert fall Fort Minor, så er spent på hvilken retning Chester går =) Vurderer å oppdatere medlemskapet mitt i LPU også, man får jo faen så mye for pengene der. LP har alltid hatt flott design på merchen sin <3 Chester sitt sideprosjekt Dead By Sunrise heller mer mot elektro tror jeg. Han samarbeider med Julien-K. Jeg veit ikke noe om soloalbumet hans, men har bare hørt litt av Let Down. er en sang av Dead By Sunrise. Forøvrig ser jeg at Linkin Park anonserer flere og flere konserter i Europa, noen mulighet for at de tar turen innom Norge? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tviler. Blir nok for "lite". Det var vel en gang de planla å dra til Notwegian Wood men avbrøt det. Men de drar sikkert til Danmark og Sverige igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå