Lawliet Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Litt of topic, men er det noen som vet noen bra grupper som har litt samme stil som det LP hadde før? Lenke til kommentar
Siq123 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) "Paranoid is all i've got left" 8598582[/snapback] "But I know what I can't stand" 8599244[/snapback] nopp.. Paranoia's all I got left I don't know what stressed me first Or how the pressure was fed 8599541[/snapback] Var ikke meningen at setningen skulle være fortsettelsen av verset, skulle bare være en random del av sangen... Endret 14. mai 2007 av art3mis Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Litt of topic, men er det noen som vet noen bra grupper som har litt samme stil som det LP hadde før? 8611737[/snapback] Det eneste som jeg kommer på er Fort minor. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Litt of topic, men er det noen som vet noen bra grupper som har litt samme stil som det LP hadde før? 8611737[/snapback] Det eneste som jeg kommer på er Fort minor. 8612583[/snapback] Det er rap da gjøk. Jeg liker Adema, men det er ikke helt likt. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Var ikke meningen at setningen skulle være fortsettelsen av verset, skulle bare være en random del av sangen... ahh Endret 14. mai 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg fikk ikke Minutes To Midnight i posten i dag heller *lei meg* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg ble så irritert et jeg lastet ned driten. Det er for dumt at pirater får en etterlengtet nyhet lenge før de som faktisk betaler. :S Må si jeg ikke var så skuffet som jeg var redd jeg skulle bli, men likte dem bedre før. Valentine'S Day kunne vært en sang av x antall supperock-band. No more sorrow med flere høres bra ut, men er bare på andre gjennomhøringen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Faktisk ganske enig med mye at det som blir sagt her. «Har mer til felles med Justin Timberlake enn med Korn» Lenke til kommentar
Toa Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke særlig bedre her: http://oslopuls.no/musikk/article1787097.ece "Stinkin" Park Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Siden Nu-metal er mer eller mindre oppbrukt (trur de fleste som hører på metal er enig med meg) så kunne LP bare gå 2 veier. 1: Hardere metal (metalcore?) 2: Mykere (pop) Desverre ble det det verste valget, ikke at jeg er overrasket. Lyrikken har blitt like forutsigbart og kjedelig som evanescence, uff. Men jeg ble fort lei av de andre albumene også, bare ikke så fort, har allerede gitt min CD til en venn. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke noe sjokk at Linkin Park gikk til en mykere stil. De gamle sangene deres er fyllt opp med radiovennlige, klissete refreng. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Lyrikken har blitt like forutsigbart og kjedelig som evanescence, uff. For de var så mye bedre enn Evanescence i utgangspunktet....? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Veldig skuffet over det nye albumet, absolutt ikke hva jeg hadde forventet. Det er ikke mer enn 2-3 låter jeg liker der, Bleed It Out er en av dem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ok, da har jeg hørt albumet. Jeg har aldri likt Linkin Park, jeg hater nu-metal, jeg digger alternative rock, men dette var søppel, enkelt og greit. Skal man lage slik musikk bør man gjøre en bedre jobb. What I've Done var ok, og det var alt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Du liker alternative rock og liker What I've Done best, som må være den mest mainstream/radiovennlige låten på hele skiva. Mye mer poprock enn alternative der spør du meg, men... Artig at du poster i Linkin Park-tråden selv om du aldri har likt bandet da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du liker alternative rock og liker What I've Done best, som må være den mest mainstream/radiovennlige låten på hele skiva. Mye mer poprock enn alternative der spør du meg, men... Artig at du poster i Linkin Park-tråden selv om du aldri har likt bandet da. 8623263[/snapback] Låta er OK den. Men de andre låtene likte jeg ikke, poprock er kanskje en bedre betegnelse ja. Måtte jo sjekke ut albumet da, sånn at jeg har noe å basere meg på. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Huff.. Så utrolig skuffet. Likte alle sangene på de tidligere albmene, men dette var ikke som forventet. Den eneste sangen jeg virkelig likte var Given up. Bleed it out var ok, samme med what I`ve done og no more sorrow, men ikke i nærheten av de tidligere albumene. Endret 16. mai 2007 av Cuz Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Da var albumet kjøpt og hørt gjennom en 3-4 ganger. Det første jeg selvfølgelig legger merke til er at dette er en helt ny stil for Linkin Park, roligere og mykere. Likevel deler jeg ikke mange andres syn på at det er vanvittig dårlig, plata blir bedre for hver gang jeg hører på den. Given Up er en knalllåt, det samme er No More Sorrow. Bleed It Out fungerer, like så What I've Done og Hands Held High. Resten er egentlig helt OK, men som sagt det blir bedre etter hvert som jeg venner meg til det. Alt i alt ei grei plate som vokser med tiden. Noen juveler er det og. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Da var albumet kjøpt og hørt gjennom en 3-4 ganger. Det første jeg selvfølgelig legger merke til er at dette er en helt ny stil for Linkin Park, roligere og mykere. Likevel deler jeg ikke mange andres syn på at det er vanvittig dårlig, plata blir bedre for hver gang jeg hører på den. Given Up er en knalllåt, det samme er No More Sorrow. Bleed It Out fungerer, like så What I've Done og Hands Held High. Resten er egentlig helt OK, men som sagt det blir bedre etter hvert som jeg venner meg til det. Alt i alt ei grei plate som vokser med tiden. Noen juveler er det og. 8625168[/snapback] Albumet er dritbra da. Dra til Langtvekistan med dere andre. Alternaitve rock som U2 og lingende er mye dårligere en detta (etter min mening). Er dere skuffa fordi det er en musikstil en før har dere fulgt lite med de 2 siste månedene Bonus sang No Roads Left: Endret 16. mai 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå