PTRN Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 jeg skal kjøpe nye deler til min pc(det trengs no j*****...bare se under ) hvilke deler er bra å kjøpe.... (det blir AMD Athlon XP med DDR SDRAM) det skal ikke være helikopter vifte.... Lenke til kommentar
kris10an Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Kjøp Asus A7V266-E med AMD XP 1800+ og 512 ddr-ram.:smile: Lenke til kommentar
kris10an Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Med ATI Radeon 8500 forreste. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Velg kjøling som ikke bråker no så jævlig. Går gjerne greit i starten, men etterhvert blir irritasjonen stor... Skikkelig ribbe + stille vifte av bra merke og store dimensjoner. Kan jo anbefale det hovedkortet jeg har da, MSI K7T266 Pro2 RU... mange bra å velge mellom da. EPoX, Abit, Asus, Soyo, Soltek... Anbefaler ikke Apacer DDR-minne, utifra egen erfaring... CPU velger du vel etter lommebok.. Du kan ta å dele antallet mhz på pris, så får du pris pr megahertz... så velger du den med best forhold pris/ytelse :wink: Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Kjøp Abit KR7AKR7A-RAID, det er det desidert beste socket a hovedkortet på markedet nå. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå