BraKKa Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei! Er på utkikk etter en ny LCD tv til stua, noe mellom 37-42 tommer (HD-støtte er et must!) Har ikke noe særlig greie på tv'er, noen som kan komme med noen anbefalinger? Tv'en skal bruker til vanlig tv titting (digitale signaler når det blir aktuelt), film og kanskje litt spilling. Noen som har noen anbefalinger eller tips å komme med å komme med? Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Har kikket litt rundt, kan dette være noe? Eller hva med denne? Den siste sprenger såvidt budsjettet, men er villig til å legge i et par ekstra hundringser hvis det er verdt det Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja Samsung R7 er absolutt å anbefale. Utrolig god til den prisen. Både design og bilde. Det eneste jeg har å sette fingeren på er sort nivået. Men når busjettet ligger på 12-13 K vil jeg ikke annet enn å anbefale den Men styr unna Samsungen i link nr 1... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319652 Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ville heller valgt plasma til ditt bruk. Plasma er bedre til film og tv. kikk på Panasonic PV60. Absolutt beste tv'en i denne prisklassen Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja er enig i at plasma kansje er best for ditt bruk. Sålenge du ikke skal koble opp pcen eller spille mye vil jeg også anbefale plasma da det gir bedre bilde til film og vanlig tv titting generelt. Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Nå har det seg slik at jeg kjøpte TV rett før jeg fikk svar i denne tråden. Valget falt på en LG 37LC2RR. Sprengte budsjettet, men fattern var faktisk villig til å strekke seg dit siden tv'en har innebygd harddisk Kan absolutt anbefales til andre som er på utkikk etter en tv i denne prisklassen! Lenke til kommentar
Golftiger Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vurderer selv å kjøpe tilsvarende tv - noen som har erfaring fra denne typen? Kan trolig få en til under 10,000 (!). Er ikke så farlig med harddisc'en, men ønsker tv med to tunere - og LG er stort sett det eneste merke som jeg har funnet med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå