Gjest fortvilet Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 skrev dette i dagboken* Hvor enn jeg tråkker, hva enn jeg sier føler jeg at det blir galt. Hva er det med meg som gjør at kjærlighet skyr meg som pesten? er jeg så stygg eller slem at jeg ikke fortjener det, eller bærer jeg en sykdom som jeg ikke vet om? At eksen behandlet meg som unskyld språket; dritt....vel det har satt sine spor viser det seg. I dag trodde jeg at jeg kom overens med en ny en, men etter noen samtaler blokkerte hun meg, og gikk til og med til steget å blokkere meg på en profil på et nettsamfunn. Hva er galt med meg? hvorfor fortjener jeg å behandles sånn hele tiden, jeg er ikke så slem, jeg er for snill, og nå er jeg bare trist, så trist at jeg skulle ønske jeg kunne forsvinne...tror ikke noen andre enn foreldrene ville bry seg.....trist å vite at jeg selv kan tenke slik, men nå er det slik....jeg vil bare vekk Jeg er en noenlunde normal person, med litt tørr humor, utrolig snill, og vil virkelig at andre som jeg bryr meg om er glad. Flittig student, medarbeider og en god venn ovenfor de fleste. Likevel skyr enkelte meg som pesten, og jeg forstår ikke, er jeg så stygg, ekkel, ubrukelig eller hva feiler meg? Hvorfor skal så mange ønske meg vondt... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Å få et nei er én ting, men å bli behandlet som søppel er jo noe helt annet. På hvilke områder tror du at du kanskje føler du må ha forbedring? Lukter du ille? Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Å få et nei er én ting, men å bli behandlet som søppel er jo noe helt annet. På hvilke områder tror du at du kanskje føler du må ha forbedring? Lukter du ille? 8164151[/snapback] Skulle ønske jeg ikke mistet håret og hadde noe kviser, men bortsett fra det kær jeg meg skikkelig og dusjer hver dag, bruker deo og passer på god ånde. Skulle ønske jeg kunne forbedre selvtilliten og bli mer utadvendt, for sosiale antenner har jeg. jeg plukker opp om noe er galt, om noen har det vondt, og når jeg ikke burde si ting. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er lett å føle seg slik enkelte tider. Spesielt når man ikke vet hvorfor ingen elsker en. kjærlighet er en komplisert følelse og vanskelig å forstå. Ikke tro at ingen liker deg, for det er ikke sant. Det er nok ingen som har sagt det til deg bare, eller så har du ikke møtt den rette. Sånt er kjipt, men da biter man tenna sammen og retter opp ryggen, og sier høyt: Jeg er pen, jeg er snill og noen der ute i verden elsker meg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kanskje du går for fort frem. Det kan lønne seg å teste før man tar neste steg, så slipper man mye smørje. Det kan du gjøre ved å spille litt kostbar, og se om det har noen effekt. Jenter er som katter, dem er territorial, du kan prøve å nærme deg intimsonen og se om du er velkommen. Hvis ikke, så vet du ihvertfall det. Det er liten vits å prøve å få seg en dame som ikke liker en tilbake. I sånne situasjoner er det bare én ting som gjelder, drit i hele situasjonen. Men, et spørsmål, hva skjer om du spør om dere skal være venner, blir du behandlet på samme måte når du vil skaffe deg jentevenner? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Historien din minner veldig om min. Jeg følte meg skikkelig stygg, ille og alt det der.. Flere ganger vurderte jeg jeg bare skulle slutte alt da. Jeg hadde en del jentevenner, men uansett så så de bare på meg som en venn. Og det sugde Jeg fikk til slutt en kjæreste som jeg var sammen med i 2,5 år.. Det er slutt, og jeg er i gang med en ny ei. Jeg føler meg fortsatt stygg osv, men lar det ikke komme i veien.. Endret 15. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Det er vitenskapelig bevisst at kvinner foretrekker maskuline menn med et moderat utseende. Et moderat utseende gir dem mindre konkurranse hos erkerivaler, så det å være "stygg" er absolutt ikke et hinder for å få seg en kjæreste. Jeg har sett ei nydelig blondine bli sammen med en skallete ung mann med stor ølvom. EDIT: Glemte å si at jenter også foretrekker dominerende menn, da det er et genetisk sunnhetstegn. Endret 15. mars 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg skjønner åssen du har det. Jeg har vert i samme gryta. Å bli behandlet som dritt av mange folk div ting. Til slutt så gadd jeg ikke mer. Det var mitt knekkepunkt også. Jeg ga blaffen å ta kontakt med personer på en god stund gutter/jenter. For meg virket det bedre en forventet. Folk så meg som den mystiske personen. Man må være forsiktig på å være for snill i dagen samfunn. Blir man for snill ender det bare som "dum snill", og folk utnytter dette. Når det kommer til noen jenter er de bare slemme. Det er ikke mange jenter som er sterkere en guttene, men de er skikkelig slemme. Du må ikke bry deg, eller tenke på folk som oppfører seg på den måten før det kommer alt for tett innpå deg. Når det kommer til humor. Hvis personen(e) klager på humoren din er det bare å slutte å "være morsom", jeg skjønner det kan være vanskelig pga det er naturlig. Keep on doing your work. Stå på med skolen så ordner det seg. Den dagen du sitter på jobb med bra omgivelser som du trives i å god lønn kan det henne at du treffer dem personene som oppfører seg som drittsekker. Da kan du spør dem hva de driver med Stå på! Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje du går for fort frem. Det kan lønne seg å teste før man tar neste steg, så slipper man mye smørje. Det kan du gjøre ved å spille litt kostbar, og se om det har noen effekt. Jenter er som katter, dem er territorial, du kan prøve å nærme deg intimsonen og se om du er velkommen. Hvis ikke, så vet du ihvertfall det. Det er liten vits å prøve å få seg en dame som ikke liker en tilbake. I sånne situasjoner er det bare én ting som gjelder, drit i hele situasjonen. Men, et spørsmål, hva skjer om du spør om dere skal være venner, blir du behandlet på samme måte når du vil skaffe deg jentevenner? 8164240[/snapback] Kan stemme det egentlig, men det har jeg endret på, nå tar jeg alt på lang sikt "no stress" mentaliteten. Venner er ikke akkurat det største problemet, derfor burde jeg egentlig ikke klage. I forhold til ungdomsskolen hvor alt var vesentlig verre enn nå, så har jeg det egentlig supert. Det er bare tidvis at savnet etter det lille ekstra merkes. Tror jeg tilslutt bestemte meg for å ta det meste på lang sikt. Fikk nattamelding fra en jeg har flørtet litt rundt med i natt, uten å ha sendt selv. Smilte da Men kanskje det ligger noe i det bestevennene mine sier; at jeg burde roe ned og ikke tro at ting er katastrofe om det ikke er slik som jeg tror alle andre har. feks alle andre har kjæreste, dermed må jeg også ha det. Alt kommer med tiden når en er klar for det, før det blir det bare dumt å stresse med det? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er vitenskapelig bevisst at kvinner foretrekker maskuline menn med et moderat utseende. Et moderat utseende gir dem mindre konkurranse hos erkerivaler, så det å være "stygg" er absolutt ikke et hinder for å få seg en kjæreste. Jeg har sett ei nydelig blondine bli sammen med en skallete ung mann med stor ølvom. EDIT: Glemte å si at jenter også foretrekker dominerende menn, da det er et genetisk sunnhetstegn. 8164317[/snapback] Har du noen kilder til disse vitenskaplige bevisene? Det jeg har sett tyder på at mennesker foretrekker foretrekker mennesker som er på omtrent samme grad på "atraktivitetsskalaen" som de selv. AtW Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje du skal slutte å være så snill med alle andre. og heller bli litt snillere med deg selv ...? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje du skal slutte å være så snill med alle andre. og heller bli litt snillere med deg selv ...? 8165666[/snapback] Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje du skal slutte å være så snill med alle andre. og heller bli litt snillere med deg selv ...? 8165666[/snapback] Hvordan gjør jeg det? 8165681[/snapback] Du gjør det ved å slutte å plage deg selv med tvil på om du virkelig er så god som du sier. Har du virkelig den overbevisningen, så bør du holde den fremfor å stole på hva andre måtte mene. Om du ikke bestandig får det slik som du ønsker deg, så er ikke det nødvendigvis fordi det er noe galt med deg. Hvis du ønsker det så kan jeg oversende noe som kan hjelpe deg videre. det forutsetter at vi tar dette videre på PM. Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje du skal slutte å være så snill med alle andre. og heller bli litt snillere med deg selv ...? 8165666[/snapback] Hvordan gjør jeg det? 8165681[/snapback] Du gjør det ved å slutte å plage deg selv med tvil på om du virkelig er så god som du sier. Har du virkelig den overbevisningen, så bør du holde den fremfor å stole på hva andre måtte mene. Om du ikke bestandig får det slik som du ønsker deg, så er ikke det nødvendigvis fordi det er noe galt med deg. Hvis du ønsker det så kan jeg oversende noe som kan hjelpe deg videre. det forutsetter at vi tar dette videre på PM. 8165690[/snapback] Kan ta kontakt på pm senere i helgen om det er greit? Du har forsåvidt rett uansett, men det er kun i det siste jeg vrkelig har begynt å jobbe med holdningen. Feks bytte ut holdningen om lavere verdi, med at jeg er en god person som fortjener bedre og at jeg får bli mer tålmodig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje du skal slutte å være så snill med alle andre. og heller bli litt snillere med deg selv ...? 8165666[/snapback] Hvordan gjør jeg det? 8165681[/snapback] Du gjør det ved å slutte å plage deg selv med tvil på om du virkelig er så god som du sier. Har du virkelig den overbevisningen, så bør du holde den fremfor å stole på hva andre måtte mene. Om du ikke bestandig får det slik som du ønsker deg, så er ikke det nødvendigvis fordi det er noe galt med deg. Hvis du ønsker det så kan jeg oversende noe som kan hjelpe deg videre. det forutsetter at vi tar dette videre på PM. 8165690[/snapback] Kan ta kontakt på pm senere i helgen om det er greit? Du har forsåvidt rett uansett, men det er kun i det siste jeg vrkelig har begynt å jobbe med holdningen. Feks bytte ut holdningen om lavere verdi, med at jeg er en god person som fortjener bedre og at jeg får bli mer tålmodig. 8165719[/snapback] Da er du på riktig vei! Og det hjelpemiddelet som jeg kan gi deg kommer garantert til og virke positivt. Snakkes på PM! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke tenk: Nå må jeg klare å skaffe meg dame osv. jobb med selvtilliten og ikke tenk på damer en perriode. Stemmer virkelig med ordtaket: Når du først har gitt opp så kommer det! jeg bare sluttet å bry meg med å prøve å skaffe meg dame for 6mnd siden, tror du ikke jeg fikk dame 1uke senere a ? er slutt nå, men beviser jo at når du ikke virker desperat så er du mer tiltrekkende. Lykke til vidre Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er en jente nå som kaller meg solstrålen hennes og syntes at beste kallenavnet jeg kunne gi henne var gullet. Vet ikke helt hvilke tanker jeg skal ha om dette enda.... uansett skal jeg først jobbe med utseende, for vil ikke ha ølmage når jeg likevel skal være skallet om en kort tid. syns jeg kan se litt trent ut i hvert fall. Så skal jeg få jobbet opp skikkelig egenkapital til hus osv og så jobbe med skole og ta vare på vennene mine En av dem sendte faktisk en lang melding i går fordi jeg var trist, og sa at uansett hva så var hun der og passet på meg....ble litt rørt da Lenke til kommentar
heismann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Synes faktisk det ser ut som om du har ganske gode forutsetninger, jeg? Virker jo som om du har mange gode venner, og at vennene dine setter stor pris på deg? Prøver ikke å undervurdere problemet ditt, men det er jo uansett viktig å fokusere mest på det positive! Når du treffer nye jenter du har sansen for, skal du så godt du klarer si til deg selv at du er bra, at du er en kjekk og attraktiv kar med god humor. Altså, vær selvsikker, og vær deg selv.. Man kommer sjelden særlig langt ved å prøve å være en annen en den man er.. Dette blir falskt, og er lite holdbart i lengden. Og som noen andre har nevnt her, så passer man best sammen med de som er på sitt eget "nivå". Ikke gå etter de "uoppnåelige". Det er de som er mest like, og på samme "nivå" som deg selv du trives best med, og lettest prater med! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ble litt bedre utover dagen, hun som sendte nattameldingen syns jeg tydeligvis er et stykk nydelig ung mann. Virker slik det hun skriver, så er litt koselig med oppmerksomhet fra en så skjønn jente. En annen opptur var faktisk at en jente som er litt yngre enn meg, og ikke gir ut msn til eldre enn 18 år, jeg er 20, og hun 16 og blir 17. Hun syntes jeg var så koselig å snakke med at det ikke var noe problem når jeg spurte....ble litt overrasket da.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 15-18åringer er vel gjerne mer dreibare enn andre jenter i en slik alder.. Men en opptur absolutt ! Tenk positivt ! God Karma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå