Gå til innhold

Enkelt C++ program til mobil for å besvare anrop

Anbefalte innlegg

Jeg kan ingenting om programmering, men håper på noen svar her.

Jeg er ute etter et program som gjør noe så enkelt som å besvare et anrop på en mobiltelefon. Mobiltelefonen har en flipp, og "problemet" mitt er at det ikke er mulig å besvare anropet ved å åpne flippen.

En sånn flipp:

p990_flip_open.jpg

Er det mulig å lage et program som gjør dette? At hvis noen ringer, så kan jeg åpne flippen for å ta telefonen? Er dette noe avansert å lage, eller er det bare noen linjer med programmeringsgreier? Mobiltelefonen støtter C og C++ (bruker SymbianOS 9.1 UIQ 3.0 dersom det skulle si noen noe), så kanskje det hadde vært mulig å lage et program som gjør dette.

Jeg har jo ikke peiling på programmering, men er det noe grunnleggende man kan lære seg for å lage et slikt program? Eller krever det masse kunnskap? Eventuelt noe som kan lage et slikt program? Koster det mye? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro det krever en del kunnskap for å lage det der, så med mindre noen her har kjempelyst til å lage det for deg, tror jeg du må regne med å enten lære deg C++ og lage det selv, eller hyre noen til å gjøre jobben. Forøvrig skal det sies at det tar lang tid å lære C++, så hvis du går for å lage det selv, så har du mye jobb i vente. Lykke til uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...