Jørnan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg kan ingenting om programmering, men håper på noen svar her. Jeg er ute etter et program som gjør noe så enkelt som å besvare et anrop på en mobiltelefon. Mobiltelefonen har en flipp, og "problemet" mitt er at det ikke er mulig å besvare anropet ved å åpne flippen. En sånn flipp: Er det mulig å lage et program som gjør dette? At hvis noen ringer, så kan jeg åpne flippen for å ta telefonen? Er dette noe avansert å lage, eller er det bare noen linjer med programmeringsgreier? Mobiltelefonen støtter C og C++ (bruker SymbianOS 9.1 UIQ 3.0 dersom det skulle si noen noe), så kanskje det hadde vært mulig å lage et program som gjør dette. Jeg har jo ikke peiling på programmering, men er det noe grunnleggende man kan lære seg for å lage et slikt program? Eller krever det masse kunnskap? Eventuelt noe som kan lage et slikt program? Koster det mye? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg vil tro det krever en del kunnskap for å lage det der, så med mindre noen her har kjempelyst til å lage det for deg, tror jeg du må regne med å enten lære deg C++ og lage det selv, eller hyre noen til å gjøre jobben. Forøvrig skal det sies at det tar lang tid å lære C++, så hvis du går for å lage det selv, så har du mye jobb i vente. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Oki. Da tror jeg ikke dette er noe for meg. Men er det folk som kan gjøre dette? Og hva koster slikt? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Se her du! På siden over burde du finne et forum hvor folk kan dette, om ikke det iallefall nok info og lesemateriale til å gjøre dette selv. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Takk. En av de mest logiske stedene å spørre, men jeg greide å glemme det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå