huldal Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har bestillt denne --> http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=47765 Imax Deep sea 3D Må jeg kjøpe sånne briller med et grønt og et rødt glass?? Eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har bestillt denne --> http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=47765 Imax Deep sea 3D Må jeg kjøpe sånne briller med et grønt og et rødt glass?? Eller hvordan fungerer det? 8163688[/snapback] Hvis det ikke følger med; Ja Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skulle tro det følger med et sett med briller til den, siden du ikke bør bruke rød/grønn 3d briller til den, men briller med forskyvet optikk, som gir vanlig farge på bildet, men fortsatt har 3d effekt.. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Så dette er filmer mang trenger briller med forkyvet optikk?? Ønsker å se denne filmen med flere. Hvor kan jeg kjøpe briller? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 beklager men jeg har ingen anelse om hvor du finner dem.. men hvis du søker litt rundt etter polariserte 3d briller så finner du nok noen som selger det.. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Polariserte 3d briller? Jeg har noen polaroid briller som jeg bruker til fluefiske.... Har desse samme funksjon Hva er forskjellen eventuelt? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 du vil nok ikke få helt den samme effekten med de brillene tror jeg.. brillene som brukes i 3D visninger fungerer slik at vært glass er polarisert på forskjellige nivå. de to filmene som da vises (og som skal gi 3D effekten) er da også polarisert på samme nivå, slik at det ene bildet bare slipper igjennom det glasset som er polarisert på samme nivå som den selv er, og det samme med andre bildet.. slike briller som du har derimot er polarisert likt på begge glassene.. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg utfordrer leserne på forumet til å finne en nettbutikk i Norge som selger disse brillene.... Har googlet litt men får bare utenlandsbutikker. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg utfordrer leserne på forumet til å finne en nettbutikk i Norge som selger disse brillene.... Har googlet litt men får bare utenlandsbutikker. 8165596[/snapback] På ebay finner du flere som shipper worldwide: 1 2 3 Endret 16. mars 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
huldal Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Utenlands ja, men jeg vil ha norsk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Litt dårlig formulert av meg, det jeg mente var at de sendte worldwide Burde ikke ta mer enn et par dager fra USA, og frakten burde ligge på rundt 10-20$ Lenke til kommentar
Namek Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fant noen 3d briller du kan koble til dataen.. Kos deg http://www.edimensional.comhttp://www.komplett.no Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Skal bruke på stor plasma tv, ikke pc. Og tenkte meg briller i papir/plast.... til under 100-lappen.... Regner med å måtte bestille 3-4 par Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Fant noe interessant på en side.: http://www.rainbowsymphonystore.com/plaspol3dgla.html Og her står følgende: Amusement Park Style Plastic Polarized 3D Glasses - Standard recyclable glasses. Linear polarized lenses are mounted at opposing 45 degree angles. Used by Disney Theme Parks, IMAX Theaters, Universal Studios and for 3D Gaming. Fits over most regular frames with corrective lenses. (Does Not Work for Home Viewing of IMAX 3D DVD's) Please call for quantity discount pricing. Er det sånn og forstå at polariserte briller ikkje fungere med Imax hjemme dvd? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Må man bruke briller på imax sine dvd filmer i det hele tatt? Må man ikke på spesial kinoer for å få "effekten"? Og dvd utgivelsene er egentlig helt vanlige dvder? Lenke til kommentar
veos Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg mener dette skal fungere på vanlig TV-er, dersom man har brillene. Men hvor man får tak i dem er en annen sak. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er jo endel filmer som blir sluppet med slike briller. Let etter en annen film med slike briller inkludert så kan du bruke de Har noen slike par liggende, fra bla et Donald Blad fra begynnelsen av 90 tallet. Hele bladet var i "3d" Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hehe.. http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=10075 Bedriten film... men koster bare 89 kroner pluss at du får med 4 3d briller Gl Hf Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Polariserte briller krever et spesielt kino-system med 2 projektorer som samtidig sender hvert sitt bilde som er polarisert i forskjellige retninger. Det virker altså over hodet ikke på en vanlig tv. På en tv må man greie seg med rød/blå-type 3d, eventuelt en type jukse-3d der det ene brilleglasset er sotet. Et alternativt er et system for crt-skjermer (pc-skjermer) der man bruker briller som består av 2 lcd-vinduer som raskt veksler mellom å åpne å lukke for hvert øye slik at annenhvert bilde vises for henholdsvis høyre og venstre øye. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er det bare jeg som syntes 3D Briller er oppskrytt? jeg mener jeg merker ingen effekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå